اظهارات جالب یکی از بازیکنان پرسپولیس درباره اسکوچیچ

اظهارات جالب یکی از بازیکنان پرسپولیس درباره اسکوچیچ

بادامکی خاطرنشان کرد: تیم ملی به خصوص در نیمه اول موقعیت های زیادی داشت و خدا را شکر توانستند به پیروزی برسند و به جام جهانی راه پیدا کنند. کادر فنی و بازیکنان تمام تلاش خود را کردند و بعد از آن. ما داریم. من مدت زیادی است که یک صعود بی دغدغه به جام جهانی داشته ام و این به خاطر تلاش و تمرکز کادرفنی و بچه هاست.»

وی با بیان اینکه سه دیدار آینده تیم ملی یک دیدار تدارکاتی است، گفت: به نظرم نتایج در سه دیدار بعدی خط کناری جام جهانی می تواند تاثیرگذار باشد. خدا کمک کند به نتایج مطلوب برسیم چرا که تیم ملی پتانسیل این کار و حتی نیمکتش را دارد. آنها همچنین بازیکنان بسیار خوبی هستند و شما در مقابل عراق دیدید که در غیاب برخی از بازیکنان کلیدی خود موفق به پیروزی شدیم. فکر می‌کنم این نسل از تیم ملی خیلی خوب هستند و همه انگیزه دارند خودشان را ثابت کنند و این به پیشرفت تیم ملی کمک می‌کند.»

این ملی پوش سابق درباره اینکه آیا این بازیکنان نسل طلایی تیم ملی ایران هستند یا خیر، توضیح داد: در دوره های مختلف تیم ملی بازیکنان بسیار خوبی داشت اما در این دوره بازیکنان در جوانی با تجربه هستند و این به دلیل حضور آنهاست. “مسابقات قهرمانی واقعاً تأثیر مثبتی دارد. من این همه بازیکن اروپایی در تیم ملی به خاطر ندارم. این حرفه به سایر بچه ها و رشد فوتبال کمک کرده است.”

بادامکی در خصوص حضور تماشاگران به خصوص بانوان گفت: به نظرم این اتفاق فراموش نشدنی است مخصوصا بعد از اینکه بانوان به ورزشگاه رفتند. امیدوارم بیشتر از این اتفاق بیفتد چون لذت فوتبال داشتن تماشاگر است. در مسابقات لیگ مسئولان باید تدابیری بیندیشند تا تماشاگران را به ورزشگاه بیاورند، باور کنید هیچ اتفاقی نمی افتد و فقط مردم می آیند و از تماشای فوتبال لذت می برند.

دیدگاهتان را بنویسید