اظهارات عجیب یکی از پیشکسوتان پرسپولیس درباره علی پروین

اظهارات عجیب یکی از پیشکسوتان پرسپولیس درباره علی پروین

بهروز رهبری در حاشیه دیدار دوستانه تیم ملی ایران با جمعی از بازیکنان سابق استقلال و پرسپولیس به یاد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: از دیدن دوباره ورزشگاه آزادی و خبرنگاران بسیار خوشحالم. همه مدیون سردار سلیمانی هستیم: ما خیلی سیاسی نیستیم و نمی توانیم این کارها را انجام دهیم، اما او مردی بود که همه دوستش داشتند و امروز می خواستیم قدردان زحماتش باشیم، این بازی درباره شهادتش بود و خاطره دوستان قدیمی بود و ما او را دوست داشت

وی با بیان اینکه امروز در کنار علی پروین یاد گل و شیرینی هایی که در دوران بازیگری در تمرین پرسپولیس می زد، یادآور شد: دیابت علی آقا به خاطر من است، چون شیرینی زیادی به او دادم، قند خونش بالاست. علی آقا هر بار که به بیمارستان می رود به من فحش می دهد که من به او شیرینی زیادی دادم!

بازیکن سابق پرسپولیس درباره وضعیت پرسپولیس در لیگ برتر توضیح داد: پرسپولیس در پنج سال اخیر قهرمان شده و همه از این تیم انتظار دارند. هیچکس انتظار سقوط پرسپولیس را ندارد اما فوتبال طوری است که مربی و بازیکنانش می توانند سقوط کنند. پرسپولیس این شرایط را رد کرد و دوباره مدعی قهرمانی شد.

وی با اشاره به حذف تیم های پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل کمبود نیروی متخصص گفت: نمی خواهم درباره کلیشه ای صحبت کنم اما زندگی ما اجازه نمی دهد که خصوصی سازی این دو باشگاه را ببینیم. . مجوزها این دیالوگ «پاک نمی شود» امیدوارم از چهره ما کم کند!

وی در پاسخ به این سوال که کدام مدافع پرسپولیس مثل او بازی می کند، گفت: حال همه خوب است اما فوتبال در زمان ما یک علاقه بود. من نمی گویم بازیکنان امروز حسود نیستند، ممکن است غیرت بیشتری هم داشته باشند، اما زمان ما ذاتا مغرضانه بود. اکثر بازیکنان از خانواده های کم درآمد یا متوسط ​​بودند و آسیب های زیادی دیده بودند. بنابراین تعصب و غیرت آنها ذاتی بود. نه تنها ما، استقلال همینطور بود، امروز کم رنگ شده است. فوتبال ما تبدیل به فوتبال ماشینی شده است، مثل فوتبال آلمان که برای تماشاگر مناسب نیست و به نظرم هیچکس طرفدار فوتبال آلمان در جام جهانی نیست. آلمان با فوتبال ماشینی به پایان می رسد. فوتبال ما هم همین وضعیت را پیدا کرده و بازیکنان تکنیکی که تماشاگر را به ورزشگاه می آورند در جام قهرمانی نیستند.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال و پرسپولیس در پاسخ به این سوال که در محافل فوتبالی در مورد “کوبان علم” مطرح می شود، گفت: کوبان علم ما افراد زیادی داریم که در این دنیا نیستند و نمی شناسم. تو چه دنیایی هستن!»

دیدگاهتان را بنویسید