پرسپولیس را به علی پروین بسپار و بس!

پرسپولیس را به علی پروین بسپار و بس!

در خبرها آمده بود که یک تاجر کانادایی پیشنهاد خرید باشگاه پرسپولیس را داده است. ضیا عربشاهی، هافبک دهه 60 پرسپولیس در این باره به خبرروزشی گفت: بعید می دانم چنین اتفاقی بیفتد. پرسپولیس به این راحتی ها نیست اما این مردم که شهرت دارند این حرف ها را می زنند.

وی ادامه داد: به نظر من این تاجر مقیم کانادا بیشتر از خرید باشگاه پرسپولیس به دنبال شهرت است و آگاهانه این حرف را زده است. حالا خیلی ها می توانند چنین ادعایی داشته باشند، اما باید دید در عمل چنین اتفاقی از اساس امکان پذیر است یا خیر. به شخصه فکر می کنم چنین امکانی وجود ندارد زیرا باشگاه پرسپولیس متعلق به دولت است و دولت آن را به بخش خصوصی واگذار نمی کند.

عربشاهی ادامه داد: متأسفانه قیمت دلار گران شده و حالا یک نفر آمده و پیشنهاد خرید پرسپولیس را به قیمت 100 میلیون دلار می دهد، ظاهراً طرف قول داده است که حاضر است 50 میلیون دلار برای تیم های اصلی هزینه کند. به نظر می رسد همه این وعده ها پوچ و پوچ است. از نظر من که سال ها برای این تیم بازی کردم این خبر ارزشی ندارد و بیشتر به نفع افراد است تا پرسپولیس! بنابراین از شما رسانه ها تقاضا دارم که این گونه اخبار جعلی را که پایانی ندارد پوشش ندهند.

پیشکسوت پرسپولیس همچنین اضافه کرد: اگر قرار است باشگاه پرسپولیس به شخص یا بخش خصوصی واگذار شود باید این تیم به علی پروین واگذار شود. پروین تمام عمرش را وقف پرسپولیس کرد و اگر او نبود الان پرسپولیس وجود نداشت. یک زمانی کل باشگاه پرسپولیس در علی پروین خلاصه می شد و یک ضرب المثل معروف بود که صندوق عقب ماشین علی آقا رختکن تیم پرسپولیس و این باشگاه بود. این در حالی است که دوستان هیچ وقت اجرا نداشته و این باشگاه را به علی پروین نمی دهند. این یک تیم دولتی است و من مطمئن هستم که یک تیم دولتی باقی خواهد ماند. در مورد بورس و این مسائل هم بحث شد که دقیقاً نمی دانم به کجا رسید.

عربشاهی خاطرنشان کرد: باشگاه پرسپولیس سابقه طولانی دارد و از نظر من یکی از پرطرفدارترین باشگاه های جهان است. هیچکس نباید به کانادا بیاید و ادعای ۱۰۰ میلیون دلاری پرسپولیس را بخرد. نمی توان چنین قیمتی را روی باشگاه پرسپولیس گذاشت و من می گویم قیمت آن خیلی بالاتر از این حرف هاست. به هر حال در این دنیا هم راهی برای معروف شدن و معرفی خود به مردم است و امیدوارم شما رسانه ها مراقب اخباری که منتشر می کنید بیشتر باشید. چنین اخباری نه درست است و نه قرار است صحت داشته باشد و لطفا آنها را باور نکنید!

دیدگاهتان را بنویسید