علی پروین با بازگشت برونکو به پرسپولیس موافق است؟

علی پروین با بازگشت برونکو به پرسپولیس موافق است؟

علی پروین در مورد شکست پرسپولیس مقابل الدحیل قطر و حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا چنین گفت:

مشکل اصلی پرسپولیس این است که این تیم در شرایط رقابتی قرار ندارد. این مشکل هم به این دلیل است که او یک بازی در لیگ انجام می دهد و بازی بعدی 20 روز بعد انجام می شود. این مشکل نه تقصیر یحیی گل محمدی است و نه تقصیر رضا درویش. عربستان را ببینید، جمعه بازی می کنند، سه شنبه بازی می کنند و جمعه بازی می کنند، اما پرسپولیس آن شرایط را ندارد. تیم باید کور رقابت باشد.
او اضافه کرد:

هواداران پرسپولیس صبور باشند. این تیم در فصل گذشته موفق به کسب سه جام شد و درخشید. هوادار باید صبور باشد. در شکست نباید افتخارات کسب شده را فراموش کنیم. فوتبال برد و باخت دارد. اگر پرسپولیس این هفته مقابل هوادار پیروز شود، انشالله بعد از آن استقلال را شکست داده و دوباره به رقابت های قهرمانی باز خواهد گشت. هوادار باید صبر کند اما پرسپولیس همیشه نمی تواند برنده شود.
پروین همچنین گفت:

مشکل این روزهای پرسپولیس این است که این تیم در شرایط مسابقه ای قرار ندارد و فاصله بازی ها زیاد است. در ابتدای فصل تیم ها تمرین می کنند و شاید می خواهند فاصله بازی ها بیشتر شود اما وقتی در میانه فصل هستیم چرا فاصله بازی ها زیاد است؟
وی درباره پنالتی از دست رفته گلسیانی نیز گفت:

من خودم پنالتی بودم، اگر پنالتی می زدم همه هر کاری می کردند و اگر گل نمی شد هزار ایراد داشتند. گلسیانی هم 5 یا 6 پنالتی را تبدیل به گل کرد و یک بار هم گل نشد. گلسیانی را نمی توان مقصر شکست مقابل الدیل دانست. من به تنهایی بازی را تماشا می کردم که پرسپولیس در 5 دقیقه اول به گل رسید، فکر می کردم چند گل دیگر هم به ثمر می رساند اما با دریافت گل تساوی تیم از هم پاشید. شرایط بازی آنقدر بد شد که 15 دقیقه پایانی شروع را ندیدم.
وی همچنین به ایسنا گفت: شنیده ها حاکی از آن است که برخی از افراد باشگاه پرسپولیس در حال مذاکره با برانکو ایوانکوویچ برای جانشینی یحیی گل محمدی هستند.

کی این چیزا رو میگه چه کسی به دنبال مربی است؟ درویش با حضور در تمرین پرسپولیس حمایت خود را از یحیی گل محمدی نشان داد. آیا می توان یک مربی موفق را اخراج کرد؟ کادر فنی پرسپولیس کار خود را انجام می دهد و مشکلی وجود ندارد. هواداران واقعی پرسپولیس نباید با یک باخت تیم و کادر فنی را رها کنند.