واکنش پرسپولیس به بازگشت برونکو

واکنش پرسپولیس به بازگشت برونکو

محسن خلیلی مهاجم نه چندان دور پرسپولیس و آقای گل تیم افشین قطبی این روزها به عنوان مدیر آکادمی تیم پرسپولیس در این باشگاه حضور دارد. او که در تیم علی دایی، زلاتکو کرانچار، نلو وینگادا و البته افشین قطبی حضور داشت و در روزهای پرچالش و متغیر پرسپولیس برای این تیم بازی می کرد، از شرایط فعلی پرسپولیس می گوید.

نتایج ضعیف پرسپولیس؟
چند هفته بود که پرسپولیس نتوانست نتیجه بگیرد اما در فوتبال هم شانس وجود دارد. گاهی توپ به تیر افقی می خورد و تبدیل به گل می شود اما گاهی اینطور نیست. این یک سانتی متر دیگر است و شانسی است که در فوتبال به وجود می آید. پرسپولیس این روزها چیزهای زیادی داشته و هواداران پرسپولیس و فوتبالدوستان فراز و نشیب هایی را در این تیم تجربه کرده اند.

دور از بالای جدول؟
زمان زیادی به پایان فصل باقی مانده است و امتیازات زیادی برای تیم باید کسب کند. اما اگر اختلافی بین مدیریت یا کادر فنی و هواداران باشد، دود آن به چشم پرسپولیسی ها می رود. باید بین تیم، باشگاه و هواداران اتحاد و همدلی ایجاد شود و دوباره برای رسیدن به یک هدف مشترک متحد شوند.

شعارهای بلند هواداران؟
این فشار طبیعی است، موج هواداری در تیم های پرطرفدار به راه می افتد و هواداران ناگهان واکنش نشان می دهند. من فکر می کنم برخی از هواداران که بسیار عصبانی هستند باید خود را کنترل کنند. زیرا اولین کسانی که شعار می دهند دیگران را با هیجان شعار می دهند. البته ممکن است عده ای شیطنت کنند و بخواهند صندلی های باشگاه را در اختیار بگیرند و هواداران را داغ کنند. صندلی های باشگاه پرسپولیس جذاب است و طبیعی است که چنین ظاهری داشته باشد. در سال دوم آقای قطبی هم همین وضعیت وجود داشت و با اینکه در صدر جدول بودیم، فشار عجیبی به تیم وارد شد. البته می گویم هواداران همیشه حق انتقاد دارند اما امیدوارم از گذشته درس بگیریم و اشتباهات گذشته را مرتکب نشویم.

دلیل نتایج پرسپولیس؟
در فصل اول یک سری اتفاقات در رابطه با قوانین نقل و انتقالات رخ داد. 19 بازیکن بزرگسال کافی نیست. تیم بدون مصدومیت می تواند شرایط خوبی را تجربه کند اما در طول فصل برای هر تیمی مصدومیت و محرومیت طبیعی است و پرسپولیس نیز از این قاعده مستثنی نیست. حالا پرسپولیس مصدومان زیادی داشت و شانسی نداشت و همین باعث شد دست آقای گل محمدی خالی شود. نکته اینجاست که در آسیا خبری از این محدودیت برای تیم های قطر و عربستان و … نیست و به همین دلیل تبعیض هایی نیز علیه نمایندگان ایران وجود دارد.

عملکرد ضعیف مهاجمان و انتقاد از زاهدی؟
شهاب هم تمام تلاشش را می کند و بازیکن خوب و پرتلاشی است که برای خودش زحمت می کشد. باید در نظر داشته باشید که پرسپولیس باید با این بازیکنان به کار خود ادامه دهد و به همین دلیل وظیفه ماست که به همه بازیکنان فقط روحیه و حمایت کنیم. امیدوارم بازیکنان تمرکز و آرامش بیشتری داشته باشند و به توصیه های مربیان توجه بیشتری داشته باشند.

شایعه حضور برونکو؟
این گفتگو همیشه بوده، در زمان همه مربیان بوده است. یادم هست زمانی که آقای برانکو بودند، اسامی دیگری مطرح می شد، زمانی که آقایان قطبی و دایی هم بودند، همین طور بود. مهم این است که روی خودمان تمرکز کنیم و مطمئن هستم که آقای یحیی به این شایعات توجهی ندارد.

آینده گل محمدی؟
یحیی مربی باتجربه ای است و به نظرم می تواند شرایط موفقیت را برای پرسپولیس فراهم کند. از هواداران می خواهم که از تیم حمایت کنند و مطمئن باشند که این حمایت بهترین کاری است که می توانند برای تیم انجام دهند. از بازیکنان می خواهم که با آرامش و تمرکز بیشتر جلو بروند تا موفقیت قبلی تکرار شود.