گفتگوی جالب برونکو با بازیکنان پرسپولیس در روز برد تاریخی مقابل الدیل

مصطفی کنبرپور در خصوص دیدار امروز پرسپولیس و الدحیل قطر گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و اخبار این تیم همیشه پر سر و صدا بوده است اما چندی پیش در مصاحبه ای گفتم یحیی گل محمدی مربی باتجربه ای است و از او گذشت. بازگشت و نشان داد که جایگزین خوبی برای برانکو ایوانکوویچ است. او پرسپولیس را به خوبی مدیریت کرد و با این تیم نتایج خوبی کسب کرد، بنابراین روند موفقیت قرمزها ادامه خواهد داشت. همانطور که شنیدم بازیکنان در شرایط خوبی هستند، فکر می کنم امروز یک بازی خوب از پرسپولیس مقابل الدیل شاهد باشیم. چون با نتیجه خوبی که پرسپولیس مقابل نصر در عربستان گرفت، این تیم از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی قرار دارد و به نظرم فقط ایراداتی در خط حمله وجود دارد که اگر بازیکنان باهوش تر بودند می توانستند نصر را شکست دهند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که در بازی سرنوشت ساز این تیم مقابل الدحیل در سال 2018 به عنوان سرمربی این تیم فعالیت می کرد، با توجه به این دیدار و خاطرات خوبی که در این دیدار داشت، افزود: خوشبختانه تمام بازی هایی که بازی با پرسپولیس داشت، خاطره خوبی بود. ، اما این بازی واقعا یک رویا بود. پسران در مقابل 100 هزار هوادار عالی بازی کردند و شبی رویایی را سپری کردند، با وجود اینکه امسال در آسیا دوم شدیم اما چیزی از ارزش های تیم ما کم نکرد. امیدوارم امروز شاهد بازی محتاطانه بازیکنان پرسپولیس باشیم چرا که قهرمانی در الدیل دور از دستیابی نیست. قطعا حضور هواداران در این دیدار کمک زیادی به پرسپولیس خواهد کرد و در نهایت نتیجه به نفع ما خواهد بود.

کنبرپور پیش از دیدار پرسپولیس و الدحیل در پاسخ به سوالی مبنی بر این که: یکی از جذابیت های فوتبال همین اتفاقات غیرقابل پیش بینی است، چرا که نتایج غیرقابل پیش بینی تولید می شود. در مورد همه رقبای سایر رشته ها باید بگویم که فوتبال رونق بیشتری دارد. در آن بازی من سرمربی پرسپولیس بودم و باید بگویم که برونکو انسجام زیادی در تیم ایجاد کرد، بنابراین همه از بیرانوند در دروازه تا مشا در نوک حمله در بهترین حالت خود بودند. یادم می آید که برونکو قبل از بازی به همه بازیکنان گفت که ما تا اینجا پیش رفته ایم و راه برگشتی وجود ندارد و شما باید امروز برنده شوید، که خوشبختانه ما موفق شدیم. واقعا بازی در مقابل ۱۰۰ هزار هوادار سخت است و به همین دلیل حریفان تهرانی کار سختی را مقابل پرسپولیس خواهند داشت.

وی در پاسخ به این سوال که پیش بینی او از نتیجه بازی امروز چیست، گفت: پیش بینی من برای این دیدار این است که پرسپولیس پیروز شود اما اینکه یک بر صفر ببریم یا پنج گل قابل پیش بینی نیست.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره مشکلات این تیم در خط فوروارد و جذب بازیکنان بی کیفیت خارجی اظهار کرد: همیشه اینطور بوده که بازیکنانی که از خارج از کشور به ایران می آیند در پرسپولیس سخت می گذرانند زیرا به زمان بیشتری نیاز دارند. برای انطباق با بازیکنان دیگر. حالا به تیم های عربی نگاه کنید که با هزینه های وحشتناک می خواهند بازیکنان بزرگی بیاورند اما فوتبالیست های ایرانی باید مثل همیشه با غیرت و تعصب مقابل آنها بازی کنند. به نظر من خط حمله پرسپولیس باید تقویت شود تا آغوش یحیی گل محمدی باز شود.