آیا برونکو به پرسپولیس برمی گردد؟ | روز جدید

پس از شکست شب گذشته تیم پرسپولیس مقابل الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا، شایعه ای که باعث شد بار دیگر بحث بازگشت برانکو ایوانکوویچ به پرسپولیس مطرح شود، اما پیگیری ها نشان می دهد که هیچ مذاکره ای با این تیم صورت نگرفته است. این مربی پرسپولیسی و کروات بودن این مربی در حال حاضر برنامه ای برای بازگشت به پرسپولیس دارد.

برانکو که در سال های اخیر به عنوان سرمربی تیم ملی عمان فعالیت می کرد، این روزها تیمش را برای حضور در جام ملت های آسیا آماده می کند.

برونکو در روزهای اخیر برای هماهنگی محل اردوی تیم ملی عمان در آستانه جام ملت های آسیا به ابوظبی سفر کرد. او در عین حال به دنبال تضمین چند بازی تدارکاتی برای عمانی ها است تا حضور پررنگ تری در جام ملت های آسیا داشته باشد.

برخلاف شایعات، باشگاه پرسپولیس هیچ مذاکره رسمی و غیررسمی با برونکو انجام نداده است و به نظر می رسد ذکر نام این مربی کروات در این شرایط بیشتر برای آرام کردن فضای هواداری این باشگاه باشد و در شرایط کنونی یحیی گل محمدی به او ادامه دهد. در پرسپولیس کار کن مگر اینکه اتفاقی پیش نیامده باشد.

در همین راستا اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به زودی جلسه ای را برای تصمیم گیری در مورد وضعیت برگزار می کنند.

با وجود شایعه برکناری سرمربی پرسپولیس، این باشگاه در شرایط فعلی برنامه ای برای تغییر کادر فنی ندارد و قرمزها به همکاری خود با یحیی گل محمدی ادامه می دهند.