آیا مدیرعامل استقلال برمی گردد؟ | روز جدید

آیا مدیرعامل استقلال برمی گردد؟  |  روز جدید

این جلسه در شرایطی برگزار می شود که اعضای هیات مدیره مخالف استعفای فتح الله زاده هستند و آن را فراری می دانند چرا که در شرایط کنونی استقلال مجبور به حل این بحران مالی است و استعفای وی از سوی برخی اعضا به عنوان راهگشا تعبیر می شود. برای جلوگیری از بار مسئولیت

با توجه به اینکه استقلال باید بدهی مربوط به آندره آ استراماچونی را حتی در صورت محرومیت از آسیا بپردازد، در غیر این صورت پنجره باشگاه بسته است و حتی خطر کسر امتیاز از تیم فوتبال این باشگاه وجود دارد، تغییر و توسعه در بالاترین سطح اجرایی باشگاه ممکن است منجر به تاخیر در این موضوع شود و بنابراین با وجود اینکه طرفین اعتماد زیادی به کار طرف مقابل ندارند، می توان با این استعفا مخالفت کرد، اما در صورت عدم حضور فتح الله زاده در محل کار خود. ، غیبت وی در نهایت هیئت مدیره را مجبور به پذیرش وی می کند وی استعفا می دهد.

سرانجام استقلالی ها برای حل این مشکل با سرمربی سابق ایتالیایی خود وارد مهلت دو هفته ای می شوند. همچنین موضوع پادوانی باید با پرداخت ۱۲۰ هزار دلار بدهی هر چه سریعتر حل شود.

در روزهای اخیر نام های مختلفی برای هدایت استقلال مطرح شده است که در حال حاضر هیچ کدام رسمی نیستند و مهم این است که وزارت ورزش گزینه قابل توجهی برای جایگزینی فتح الله زاده ندارد و باید دید آیا امکان انتخاب وجود دارد یا خیر. در میان اسامی شناخته شده بازیکنان گذشته یا مدیران با سابقه فوتبال ایران در سایر باشگاه ها باید فردی برای مدیریت استقلال تعیین شود یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید