آیا ستاره ناراضی استقلال پس از ایثارگری برمی گردد؟

آیا ستاره ناراضی استقلال پس از ایثارگری برمی گردد؟

وقوع اتفاقات عجیب در استقلال به امری بدیهی تبدیل شده است. باشگاه استقلال سومین روز را بدون مدیرعامل سپری می کند و آبی ها منتظر هستند تا مدیر اجرایی جدید خود را یاد بگیرند.

در این شرایط نقل و انتقالات استقلال بسیار مهم است. در حالی که همه تیم ها مشغول جذب هستند، غیبت مدیرعامل استقلال دست جواد نکونام را در این مورد خالی کرده و پیش بینی می شود شرایط نگران کننده باشد.

یکی از دغدغه های اصلی جواد نکونام سرمربی استقلال و هواداران این تیم خط دروازه است. جایی که سیدحسین حسینی چند روز پیش با هواداران خداحافظی کرد و تلاش ها برای جذب علیرضا بیرانوند به جایی نرسید. استقلال در حال حاضر علیرضا رضایی و سینا سعیدی فر را در اختیار دارد اما نکونام به دنبال تقویت خط دروازه خود است.

از این رو زمزمه های بازگشت سیدحسین حسینی بیش از هر زمان دیگری به گوش می رسد. دروازه بان شماره 1 آبی ها در چند سال اخیر به دلیل فشار عجیبی که متحمل شده بود در آستانه بازگشت است. حسینی که در سال های گذشته دو بار از هواداران خداحافظی کرد و برگشت، حالا با شرایط فعلی احتمالا برای سومین بار باید برگردد و بعد از انتشار پیام خداحافظی به کارش ادامه دهد.

یک دروازه بان اسپانیایی رقیب حسینی برای رسیدن به استقلال بود اما در شرایط فعلی حضور این دروازه بان منتفی است و گزینه اول نکونام برای خط دروازه کسی جز سید حسین حسینی نیست. از سوی دیگر محمدرضا خالدآبادی، دروازه بان تیم ملی امید نیز شنیده می شود که یکی دیگر از گزینه های استقلال خواهد بود. با توجه به کاهش سهمیه بزرگسالان، نکونام بدش نمی آید که خالدآبادی زیر 23 سال را به خدمت بگیرد و از او در کنار حسینی استفاده کند. البته این موضوع نیازمند همکاری کانون هواداران در صدور رضایتنامه است.

در صورت تمدید حسینی با استقلال و اضافه شدن خالدآبادی، علیرضا رضایی به دنبال جدایی خواهد بود. او می خواهد در تیمی حضور داشته باشد که بتواند در آن بازی کند و با وجود قرارداد یک ساله، اگر معادلات گلزنی طبق شرایط بالا پیش برود، احتمالا شاهد رها شدن رضایی و حضور او در تیم دیگری خواهیم بود.

در هر صورت سیدحسین حسینی در صورت بازگشت به استقلال انگیزه زیادی برای موفقیت خواهد داشت. او که در لیگ بیست و یکم نقش مهمی در قهرمانی استقلال داشت و به لطف این بازی راهی جام جهانی شد، حالا انگیزه زیادی برای بازگشت به شرایط خوب دارد و بدون شک بعد از پایان لیگ 2017 به شکلی متفاوت جلو خواهد رفت. تمدید قرارداد

دیدگاهتان را بنویسید