آیا استقلال به آسیا برمی گردد؟

آیا استقلال به آسیا برمی گردد؟

حذف استقلال از فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا که قرار است با تقویم جدید از شهریور ماه آغاز شود، اگرچه چند ماه از خبر رسانه های ایران می گذرد اما مسئولان همچنان از بازگشت قهرمان صحبت می کنند. فوتبال ایران از فصل گذشته تا مسابقات بین المللی با امید.

پس از پرداخت مطالبات استراماهونی، این امید در بین مدیران ورزشی ایران و استقلال نیز افزایش یافته است و امیدوارند با توجه به جایگاه مهدی تاج، رئیس فدراسیون ایران در کنفدراسیون فوتبال آسیا، پس از تسویه حساب بدهی باشگاه، مجوز حرفه ای باشگاه استقلال صادر می شود.

در همین راستا در روزهای اخیر تلاش های قابل توجهی برای پرداخت مطالبات برخی طلبکاران مانند احمد موسوی و پادوانی و مدیر رسانه ای استقلال در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس صورت گرفته است تا اینکه ریکاردو ساپینتو صحبت های خود را از تشکیل باشگاه آغاز کرد. کارگروه اخذ مجوز حرفه ای و پیگیری بازگشت استقلال به لیگ قهرمانان آسیا در صورت لزوم با درخواست تجدیدنظر CAS اعلام کرد: «گروه ویژه متشکل از حقوقی، مالی، بین المللی و …. دپارتمان هایی برای پیگیری مجوز حرفه ای تشکیل شده و در صورت نیاز، حقوق باشگاه استقلال در AFC و CAS پیگیری می شود.

دیدگاهتان را بنویسید