استقلالی ها برونکو را ترجیح می دهند یا کی روش؟ نبرد کی روش و برونکو به اردوگاه آبی پوشان رسید

استقلالی ها برونکو را ترجیح می دهند یا کی روش؟  نبرد کی روش و برونکو به اردوگاه آبی پوشان رسید

در هفته ای که گذشت و پس از انتقاد برخی متخصصان از عملکرد تیم ملی، بار دیگر بحث بازگشت کارلوس کی روش به کادر فنی این تیم مطرح شد. در روزهای گذشته و پیش از آغاز آماده سازی تیم استقلال، موضوع بازگشت کی روش به تیم ملی فوتبال کشورمان توسط رسانه های ورزشی و غیرورزشی و همچنین اهالی فوتبال در فضای مجازی و در فضای مجازی تقویت شد. خیابان ها و بازارها برخی معتقد بودند کارلوس کی روش گزینه وزارت ورزش است. از تعدادی از علی دایی و جواد نکونام به عنوان گزینه های مطلوب نمایندگان مجلس نام برده شد و تعدادی از آنها از احتمال حضور برانکو ایوانکوویچ در این پست خبر دادند اما نکته جالب حمایت استقلالی ها از بازگشت کارلوس کی روش بود. از طرفی مخالفت پرسپولیس با حضور این مربی.

به یاد داریم که در دوران کی روش به خصوص در سال های اخیر هواداران پرسپولیس و پیشکسوتان این باشگاه معتقد بودند برانکو ایوانکوویچ شایسته سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران است و به همین دلیل مخالفت زیادی با کارلوس کی روش نشان دادند اما هواداران استقلال در این چند روز در صفحات اینستاگرام و کانال های تلگرامی به شدت از احتمال بازگشت کی روش استقبال کردند و او را بهترین گزینه در این شرایط برای هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان دانستند. همین مشکل باعث شد دوباره اتفاقات مربوط به صفحات مجازی بین هواداران استقلال و پرسپولیس داغ شود.

بازیکنان استقلال که در روزهای گذشته (پیش از شروع تمرین) ارتباط چندانی با یکدیگر نداشتند، در چند جلسه تمرینی به این موضوع پرداختند و درباره بازگشت کارلوس کی روش و تغییرات احتمالی در راس کادر فنی صحبت کردند. . ملی پوشان استقلال که در این مدت با نظر دراگان اسکوچیچ در اردوی تیم ملی حاضر شده بودند نیز نسبت به این موضوع بی تفاوت نبودند و با هم تیمی های خود در این باره صحبت کردند. گفتنی است آخرین خبر در خصوص احتمال حضور کارلوس کی روش در کادرفنی تیم ملی این بود که یک نشریه قطری با انتشار توییتی از مذاکره مستقیم فدراسیون فوتبال ایران با این سرمربی پرتغالی خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید