اظهارات عجیب پرسپولیس درباره تیم ملی

اظهارات عجیب پرسپولیس درباره تیم ملی

فرزاد آشوبی که سابقه حضور در استقلال و پرسپولیس را در کارنامه دارد در گفت و گوی رادیویی درباره آخرین وضعیت تیم ملی پس از پیروزی مقابل لبنان گفت: کردها و از گروهی هستند که تیم های قدرتمندی داشتند. اتفاق بین آقای اسکوچیچ و طارمی فضای داغی را در فوتبال به وجود آورد و از طرفی کیفیت بد زمین که چرخش توپ را با مشکل مواجه می کرد، یکی از مهم ترین عوامل کاهش کیفیت بازی ایران بود. لبنان. به گفته این مربی، اگرچه نکات مثبت فوتبال ایران بیشتر از نکات منفی آن است، اما نباید از این نکته غافل شد که تیم ملی ایران نیازمند اصلاحات در مدل بازی است.

آشوبی در خصوص خط دفاعی تیم ملی ایران گفت: به نظر می رسد در این زمینه چه به صورت انفرادی و چه تیمی مشکل داریم و این ضعف ها به خصوص بازی با تیم هایی که برنامه دارند روز به روز بیشتر نمایان می شود.

وی با اشاره به فعالیت اسکوچیچ در تیم ملی ایران، آن را یک حرفه خواند و گفت: این مربی برخلاف سایرینی که 72 ساعت قبل از بازی همزمان با دو یا سه هفته استراحت دچار سکته قلبی و مغزی شدند. او تمرینات خود را آغاز کرد و با وجود اینکه تعداد زیادی ملی پوش در خارج از کشور بازی می کنند و هماهنگی بین آنها دشوار است، روند حرفه ای را آغاز کرد.

دیدگاهتان را بنویسید