اظهارات عجیب رئیس سابق فدراسیون فوتبال درباره حذف استقلال و پرسپولیس

اظهارات عجیب رئیس سابق فدراسیون فوتبال درباره حذف استقلال و پرسپولیس

علی کفاشیان درباره شایعه حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا مصاحبه ای انجام داده که در ادامه می خوانید:

* خبر حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا را هم شنیدم اما از جزئیات آن اطلاعی ندارم.

* این اتفاقات برای فوتبال ایران خوب نیست اما فکر می کنم یک جایی باید این قوانین را جدی گرفت، چون همیشه مشکلات جدی را نمی پذیریم و همه چیز را به دقیقه 90 می سپاریم.

* تا جایی که من می دانم اکثر ایرادات AFC به مالکیت این دو باشگاه دولتی مانند فدراسیون فوتبال است. زمانی که ما حضور داشتیم، کنفدراسیون اصرار داشت که مستقل باشد. همچنین داریم که هنوز در مجلس تصویب نشده و به دلیل فوتبال ایران خطر تعلیق وجود دارد. بعد هم هر وقت خواستیم قانون اساسی را تصویب کنیم، جلوی آن گرفته شد و مجبور نشدیم.

* دوران ریاست بن همام بر کنفدراسیون فوتبال آسیا را به یاد دارم که او به شدت با حق پخش تلویزیونی مخالفت کرد و قاطعانه ایستاد و گفت: «رسانه ملی باید هزینه پخش تلویزیونی را به باشگاه ها بپردازد.» صدا و سیما جلسه ای برگزار کرد و حق پخش آن بازگردانده شد اما چند سال بعد دوباره آن را حذف کردند.

* جایی خواندم که گفته شده فدراسیون فوتبال به کنفدراسیون گفته این دو باشگاه را حذف کنید، مگر اینکه چنین اتفاقی بیفتد. کوچکترین اتفاق در فوتبال ایران رسانه ای می شود. همه متوجه آب می شوند.

* نمی دانم چرا از عزیزی هادم استفاده می کنند اما نتایج تیم های ملی در رده های مختلف خوب است. البته من درباره همه مسائل فدراسیون فوتبال تحقیق نکرده ام.

در مورد انتقادات عزیزی هادم از سحر و جادو باید بگویم که وارد این موارد نمی شوم. در زمان ما که چنین بحث هایی وجود نداشت، البته همانطور که گفتم زیاد این مسائل را بررسی نمی کنم و فقط مسابقات را تماشا می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید