اظهارات عجیب بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس

اظهارات عجیب بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس

گلمرضا فتح آبادی، گلزن استقلال و پرسپولیس در دهه 60 درباره آخرین شرایط این دو تیم در لیگ برتر و همچنین مسابقات مقدماتی جام جهانی به خبرورزشی گفت: فکر می کنم اگر بخواهیم استقلال و پرسپولیس را با هم مقایسه کنیم. لیگ برتر بیایید با آن روبرو شویم که قهرمانی به ویژه مهم است.

وی افزود: در عوض پرسپولیس آرام و پیوسته حرکت می کند و سبک بازی او فوق العاده است و با ارقامی که دارد قطعا در نیم فصل شرایط بهتری پیدا می کند.

فتح آبادی در خصوص احتمال حذف پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا گفت: باز هم باید برای این فرآیندها هزینه کرد، شاید اگر این اتفاق بیفتد ما در شرایط بهتر و حرفه ای زاغی با یکی داشته باشیم. تاخیر یکساله در لیگ قهرمانان آسیا این که دولت بخواهد استقلال و پرسپولیس را به هر دو وزارتخانه بدهد، همان آش و یک کاسه خواهد بود.

فتح آبادی که یکی از گلزنان لیگ در دهه 60 بود، گفت: من سال ها برای استقلال و پرسپولیس بازی کردم اما به جرات می توانم بگویم سرخابی ها را به یک اندازه دوست دارم و هیچکس نمی تواند بگوید پرسپولیس را بیشتر دوست دارم یا استقلالی. من دارم. قبل از هر دربی روی سکوهای هواداران رقیب می رفتم و برای آنها گل می زدم و راستش را بخواهید هنوز هم در بین هواداران سرخابی محبوب هستم و حتی زمانی که دروازه پرسپولیس و استقلال را با تی شرت رقیب باز کردم کسی به من توهین نکرد. .

وی همچنین گفت: من در استقلال و پرسپولیس با پیراهن شماره 9 بازی کردم و آن شماره را دوست داشتم اما یک بار در پرسپولیس پیراهن شماره 10 را پوشیدم و به زمین رفتم. یادم می آید ایران پک باید زنده از فوتبال خداحافظی می کرد. او شماره 10 پرسپولیس را بر تن کرد و مجبور شد در دقیقه 20 بازی چهار گوشه زمین را ببوسد و از فوتبال خداحافظی کند. زنده یاد مهروک شاهروحی آن روزها سرمربی پرسپولیس بود. مهراب خان به من زنگ زد و گفت از دقیقه 20 به جای ایران پک باید به میدان بروی. جالب اینجاست که من شماره ای روی نیمکت نداشتم و اصلاً پیراهنی برایم آماده نشده بود، بنابراین وقتی ایرانپاک می خواست با من تعویض شود، پیراهن شماره 10 او را برداشتم و به زمین رفتم، یعنی. همان پیراهنی که ایران پک 20 دقیقه بازی کرد، 90 دقیقه در زمین بودم.

وی افزود: پس از اجرای بازی زنده یاد مهراب شاهروحی جشن خداحافظی پارک ایران برگزار کرد و 10 هزار تن به هر یک از ما اهدا کرد تا روزی فراموش نشدنی را برای من رقم بزند.

فتح آبادی که در جام ملت های 1984 برای تیم ملی بازی کرده است، گفت: تیم ملی با غلبه بر عراق به جام جهانی صعود می کند و سه بازی بعدی به صورت تشریفاتی برگزار می شود. امیدوارم تمام تلاش ما بر این باشد که چگونه صعود به مرحله بعدی جام جهانی

دیدگاهتان را بنویسید