اظهارات عجیب و قابل تامل بازیکن پرسپولیس درباره لوکادیا

پرسپولیس بعد از سال ها بالاخره در تابستان موفق شد یک خرید خارجی خوب انجام دهد و یک مهاجم باکیفیت بیاورد. یورگن لوکادیا، ستاره سابق هلندی برایتون، بوخوم و آیندهوون با قراردادی 920 هزار دلاری به پرسپولیس پیوست. بهترین گلزن پرسپولیس و لیگ برتر با ارسال نامه ای قراردادش را با این تیم فسخ کرد و حالا همه به دنبال دلایل این اقدام عجیب یک بازیکن حرفه ای هستند.

در مورد اینکه چرا لوکادیا ایران را ترک کرد و هرگز بازنگشت، صحبت های زیادی شده است، اما هیچ کس نمی تواند بهتر از همکارانش در مورد آن صحبت کند. در این مورد یکی از بازیکنان پرسپولیس که نخواست نامش فاش شود به ما گفت: لوکادیا از ابتدا با هیچکس گرم نبود و خیلی اجتماعی نبود. از روزهای اولی که با پرسپولیس قرارداد بست، در تمرینات فقط یک سری صحبت های معمول فوتبال را انجام می داد و بعد خیلی زود تمرین را ترک می کرد.

او رابطه دوستانه ای با بازیکنان نداشت و به نظر نمی رسید به بازیکنان نزدیک شود. او می خواست کارهایی را که در اروپا انجام می داد، در ایران انجام دهد، اما اینجا قوانین و محدودیت های خودش را دارد.

از روزی که اینترنت در ایران بسیار ضعیف شد و اینستاگرام و واتس اپ فیلتر شد، رفتار لوکادیا تغییر کرد و او به یک فرد کاملاً متفاوت تبدیل شد. ناراحت بود و کاملاً نشان داد. او خیلی ناراحت بود و از اینکه مثل گذشته نمی تواند با خانواده اش ارتباط برقرار کند شاکی بود.

ما بلافاصله فهمیدیم که او می رود زیرا ارتباط و ارتباط با دوستان و خانواده برای او بسیار مهم بود. او مدام می‌پرسید که چگونه می‌تواند آنلاین شود و با خانواده‌اش تماس بگیرد. لوکادیا حتی گفت تحمل این وضعیت برایش غیرقابل تحمل است و این موضوع او را بسیار آزار داد و در نهایت تصمیم گرفت ایران را ترک کند.

دیدگاهتان را بنویسید