اقدام قابل تامل صندوق بازنشستگی کشوری در تقابل دولت و مجلس


ساعت: 14:30
تاریخ ارسال: 1301/04/13
کد خبر: 1880851

در جلسه ای با حضور نایب رئیس صندوق بازنشستگی با پرسنل اعلام شد که هفته آینده همه شما به یک شرکت خدماتی منتقل می شوید و این اطلاعیه موجی از استرس و اضطراب را در بین کارکنان این صندوق ایجاد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ صنعت ذکر شده؛ در روزهایی که دولت و مجلس عزم خود را با بازنگری در بزرگترین پروژه عدالت اجتماعی تحت عنوان «طرح سازماندهی کارکنان کشوری» در مجلس می اندیشند و می خواهند از این رویه نادرست و ناعادلانه استفاده کنند و از نیروی انسانی استفاده کنند. قرارداد با شرکت های پیمانکاری در کشور تکمیل می شود و هفته گذشته کلیات طرح با رای قاطع به تصویب نمایندگان محترم شورای اسلامی رسید که متاسفانه در اقدامی شگفت انگیز معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان صندوق بازنشستگی کشوری (منصوب دولت قبل) که زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، اقدام به بحران کرده و مناقصه واگذاری 272 کارگر قراردادی این صندوق را که با این صندوق قرارداد دارند، اعلام کرد. صندوق سالها تقریباً 15 سال است و همه آنها در مشاغل تخصصی و تخصصی کار می کنند و هزینه ها برای آنها بالاست و اکنون متخصص با اساسنامه مجموعه و همگی دارای تحصیلات عالی می باشند

در جلسه ای که با حضور نایب رئیس صندوق بازنشستگی با پرسنل برگزار شد، به آنها ابلاغ شد که هفته آینده همه شما به یک شرکت خدماتی منتقل می شوید و این اطلاعیه موجی از استرس و اضطراب را در بین کارکنان این صندوق ایجاد کرده است. با تهدید به دلیل عدم اعتراض با این مشکل مواجه می شوید. اینکه این موضوع به تنهایی در بازدهی کار تاثیر بسزایی دارد، در شرایطی که دولت و در نتیجه دولت به آرامش نیاز دارد، جای بسی تاسف است که با ذکر این موضوعات و این طرح دقیقاً چه اهدافی را دنبال می کنند. در مقابل وعده ها و شعارهای دولت مردمی رئیس جمهور منتخب آیت الله رئیسی قرار دارند.

جناب آقای زاهدی وفا، در شرایطی که با اعتراضات کارکنان و دیگر مشکلات ماه های گذشته وضعیت ناخوشایند وزارتخانه را به دست گرفتید و در این سمت رویکرد جدیدی در پیش گرفتید و آمدید تا ثبات و آرامش را به این وزارتخانه بیاورید. ، حیف است که در زیر اگر چنین اتفاقات چالش برانگیز و بحرانی برای گروه شما رخ داد، لطفاً سریعاً دستور توقف این موضوع را صادر کنید.

اما جناب آقای زاهدی و وفاداری برادرانه یک نکته را متذکر می شویم که اگر طرح این موضوع عمدی یا مغرضانه در شرایط موجود بوده واقعا جای تاسف دارد و باید بررسی شود و اگر طرح این موضوع به دلیل عدم وجود است. دانش و احترام به مشکل، که همچنین جا برای بررسی بیشتر وجود دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید