سخنان صریح مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری برای یکسان سازی حقوق بازنشستگان

سخنان صریح مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری برای یکسان سازی حقوق بازنشستگان

محمد اسکندری در دیدار با مدیران کانون های بازنشستگی در رابطه با خدمات درمانی و اجتماعی گفت: برخی از خدمات اجتماعی و درمانی در اساسنامه صندوق جزو وظایف ذاتی صندوق تعریف نشده است، اما صندوق کشوری با تمام توان برای رفع مشکلات مستمری بگیران پیگیری و اصلاح و مراجعه نمایید.

وی افزود: سال گذشته (1400) 750 میلیارد وصول و حدود 2 میلیارد و 243 میلیارد تومان برای بیمه تکمیلی درمان پرداخت شد و امسال یک میلیارد و 800 میلیارد تومان است و تاکنون 4 هزار و 100 میلیارد تومان پرداخت شده است. در همان زمان، مقررات تحت هنر. 85 از خدمات کشوری که این روزها تقدیم دولت می شود.

وی در رابطه با جیره بندی گفت: در سال 1400 منابع لازم دولت را نداشتیم و از شرکت ها هزینه کردیم و در سال 1401 پیگیری خواهیم کرد تا مقدمات و مقدمات لازم فراهم شود. پرداخت مطالبات معوق 99 به منظور تضمین وام پیگیری می شود.

وی افزود: آیین نامه پرداخت هدایا و کمک های اجتماعی هم اکنون در دست تدوین است که پیش بینی می شود حداقل 20 درصد از اعتبارات مستمری بگیران را شامل شود تا با کمک نمایندگان مجلس در بودجه لحاظ شود. بهره مندی مستمری بگیران از محصولات و تولیدات شرکت ها خواسته ای مشروع و در عین حال به نفع شرکت ها است. سعی می کنم از محصولات کفش ملی و پگاه و … برای مستمری بگیران با در نظر گرفتن تخفیف لازم بهره ببرم.

مدیرعامل صندوق در مورد وام و حق مناطق جنگی گفت: در رابطه با وام ازدواج فرزندان به هرکسی که اقدام کند پرداخت می شود و نیازی به بارگیری مجدد نیست. از مزایای مستمری بگیران در مناطق جنگی تعابیر مختلفی وجود دارد، برخی معتقدند که این حقوق شامل حال مستمری بگیران نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید