مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری منصوب شد

به گزارش ایرنا از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در تصمیم سید صولت مرتضوی خطاب به مسکنی آمده است: با توجه به بند (ج) ماده واحده قانون اصلاح ماده (113) ق. قانون مدیریت خدمات کشوری و نحوه تعیین مدیریت سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های بازنشستگی (مصوب ۱۳۸۷) و تصویب هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های جانبی در تاریخ ۲۲ دی ۱۳۰۲ و با در نظر گرفتن شایستگی، تعهد و سوابق ارزنده جناب عالی، به موجب این حکم به سمت «مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری» منصوب می شوید.

در این تصمیم آمده است: انتظار می رود در گام دوم انقلاب اسلامی، توجه به اولویت ها و اقدامات دولت سیزدهم مردم و نقش ویژه این صندوق در تحقق اهداف و سیاست های نظام جامع رفاه و رفاه اجتماعی باشد. حراست با رعایت قانون و با در نظر گرفتن حقوق صاحبان اصلی یعنی مستمری بگیران و کارکنان این صندوق، اقدامات لازم را برای انجام دقیق و مستمر وظایف محوله بر اساس قوانین، مقررات و مقررات به عمل آورد. اساسنامه صندوق

امید است با اتکال به ذات اقدس الهی و با عنایت مقام معظم رهبری عصر «ارواحنا فداه» در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تحقق آرمان های والای امام زمان (عج) رحل عظیم الشان (ره) “دولت مردمی سیزدهم با تلاش صادقانه موفق و مثبت باشید.”

به گزارش ایرنا، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با درخواست نعمت الله ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری برای تکمیل مأموریت خود موافقت کرد و از خدمات و زحمات وی در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.