مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری منصوب شد



سولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق های کمکی طی حکمی “مهدی مسکنی” را به سمت “مدیر اجرایی صندوق بازنشستگی کشوری” منصوب کرد.

    مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری منصوب شد

به گزارش خبرگزاری موج


متن تصمیم مهدی مسکنی به شرح زیر است: در خصوص بند (ج) ماده 1 قانون اصلاح ماده (113) قانون مدیریت خدمات عمومی و نحوه تعیین مدیریت سازمان تامین اجتماعی و صندوق های بازنشستگی (مصوب 1387). ) و تصویب هیأت امنای سازمان تأمین اجتماعی و صندوق های تابعه در تاریخ 22/12/1402 و با عنایت به شایستگی، تعهد و سوابق ارزنده جناب عالی، به موجب این حکم به سمت «مدیرعامل. صندوق بازنشستگی کشوری “شما منصوب خواهید شد.

در ادامه این قضاوت، انتظار می رود در گام دوم انقلاب اسلامی، توجه به اولویت ها و تدابیر دولت سیزدهم مردم و نقش ویژه این صندوق در تحقق اهداف و سیاست های نظام جامع بهزیستی کشور باشد. و تامین اجتماعی با رعایت قانون و با در نظر گرفتن حقوق صاحبان اصلی یعنی مستمری بگیران و کارکنان این صندوق، اقدامات لازم را برای انجام دقیق و مستمر وظایف محوله بر اساس قوانین، مقررات و مفاد اساسنامه صندوق.

امید است با اتکال به ذات اقدس الهی و در سایه توجهات حضرت رسول اکرم (ص) در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، آرمان های والای امام راحل عظیم الشأن را ارواحنا له الفدا. -شان (ره)، خواسته مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تدابیر دولت محقق می شود سیزدهم، با تلاش صادقانه موفق و مثبت باشید.



آیا این خبر مفید بود؟




نظرات ارسالی شما پس از تایید خبرگزاری موج در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

پیام های حاوی افترا و افترا منتشر نخواهد شد.

پیام های غیرفارسی یا غیر مرتبط ارسال نمی شود.