زوایای درخواست شما مستمری بگیران از صندوق بازنشستگی کشوری

زوایای درخواست شما مستمری بگیران از صندوق بازنشستگی کشوری

شهروندخبرنگاران ما با اطلاعیه ای مطالبات خود را از صندوق بازنشستگی کشوری درخواست کرده اند.

صندوق بازنشستگی کشوری مسئولیت اداره امور بازنشستگان را بر عهده دارد اما مدتی است که بازنشستگان با ارسال پیامی از مشکلات خود می گویند، به همین دلیل باشگاه خبرنگاران جوان فراخوانی برای انعکاس این موضوع داد تا بازنشستگانی که عضو هستند. این صندوق مشکلات و درخواست های خود را با ما در میان می گذارند تا از طریق مسئولین این درخواست ها را پیگیری کنیم.

مستمری بگیران عضو صندوق بازنشستگی کشوری برخی از درخواست های خود را از این صندوق با ما در میان گذاشتند که مشاهده می کنید.

با احترام و احترام کارمند بازنشسته پست بانک ایران هستم. چه زمانی مشکلات ذکر شده در زیر حل می شود؟
۱- غرامت مابه التفاوت حقوق ایثارگران مربوط به نیمسال دوم سال ۱۳۹۸ که تا امروز پرداخت نشده است.
2- اصلاح احکام مستمری بگیران پست بانک ایران از سال 1396 به بعد بر اساس صلاحیت تحصیلی علیرغم اطلاعیه سازمان امور اداری و کار و برنامه و بودجه در تیرماه 1400 تاکنون اقدامی صورت نگرفته است. کی تموم میشه؟
3- چرا یکسان سازی حقوق مستمری بگیران و کارمندان بر اساس 90 درصد حقوق کارمندان اعمال نمی شود؟

سلام علیکم چه شد مطالبات و افزایش حقوق و تناسب مستمری بگیران از وزارت بهداشت و درمان که در مرداد 1400 صادر شد.

صندوق بازنشستگی کشوری

سلام من اصغر محمدی هستم. چرا مطالبات همکاران گروه حق را در 6 ماهه دوم سال 1395 پرداخت نمی کنید؟
آیا صندوق بازنشستگی حق و حقوق معلمان بازنشسته را از صندوق ذخیره معلمان پیگیری می کند؟

سلام لطفا بفرمایید چرا مابه التفاوت مربوط به ارتقای ترم دوم سال جدید را به مستمری بگیران فرهنگی نمی پردازند چرا هیچکس پاسخگو نیست ممنون

سلام حقوق پدرم بعد از فوت مادرم به حساب مادرم واریز می شود و 20 سال پیش برای واریز مستمری ها حساب پست بانک باز کردیم اما الان برای مستمری بگیران پست بانک تسهیلاتی وجود ندارد یا اگر بانک و تشریفات و مدارک وجود دارد. مورد نیاز هستند. درخواست من از شما این است که حساب بازنشستگی که پست بانک است را به بانک رفاه منتقل کنید؟ چون وقتی درخواست وام و تسهیلات دادم فقط به مستمری بگیرانی داده شد که حساب بانک رفاه دارند و مستمری ها به کارت بانک رفاه واریز می شود. از پست بانک هم پرسیدم، گفتند شرایط سختی برای انتقال حساب وجود دارد. لطفا دنبال کنید

با سلام درخواست پیگیری پرداخت پاداش مستمری بگیران در سال جاری

چرا هنوز احکام بازنشستگان وزارت بهداشت در سال 1401 صادر نشده است؟ مگر گفته نمی شد معوقات حکمی تیر 1400 به این مستمری بگیران تا پایان سال پرداخت می شود، پس چرا هنوز کمتر از 2 ماه از سال باقی مانده است، احکام 1401 صادر نشده است؟

معوقات شش ماهه کسانی که قبل از نود و شش سالگی بازنشسته شده بودند به کلی فراموش شد.

با سلام با وجود اینکه حکم به برقراری بیمه و حق فرزند چهارم در فروردین ماه از سوی دیوان عدالت اداری صادر شد اما این حکم به صندوق بازنشستگی کشوری کرمان ابلاغ شد اما تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

صندوق بازنشستگی

سلام من در سال 1367 بازنشسته شدم و با توجه به اینکه واجد شرایط دریافت باند بر اساس پنج سال با بالاترین امتیاز بودم، آن باند در مصوبه اجرا نشد، مدتی است که آموزش و پرورش شهرستان را پیگیری می کنم. می گوید چون چندین سال گذشته و سازمان بازنشستگی بار مالی دارد سازمان او را قبول نمی کند آیا این گفته صحیح و قانونی است؟

7 ماه معوقه به بازنشستگان کشوری از سال 1400 تاکنون پرداخت نشده است.

من سال 1397 بازنشسته شدم و رتبه من با سمت سازمانی بازنشسته شد 1400 و الان دوبرابر من حقوق می گیرد چرا همسان سازی انجام نمی شود؟

سلام خدایا من در تاریخ 95/03/31 به عنوان رئیس اداره بازنشسته شدم به بهانه اینکه هیئت در تاریخ 95/11/11 تصویب کرده است در صورت صدور رأی وحدت رویه به شماره 241242243 از طرف شورای عمومی دیوان عدالت اداری لطفاً ارائه فرمایید.

سلام من در دو مرکز دولتی مختلف خدمت کردم اما صندوق بازنشستگی نمی تواند سوابق صحیح مرا ببیند. آنها می گویند که داده های سنوات صندوق مانند تامین اجتماعی آنلاین نیست و وقتی به 30 سال سابقه خدمت رسید می توانیم بررسی کنیم که آیا واقعاً 30 سال سابقه خدمت به شما تعلق می گیرد یا خیر لطفاً بررسی کنید الان باید چه کار کنم نمی دانم 28 سال است یا نه تجربه درست است یا نه

صندوق بازنشستگی

من اسفند 1400 بازنشسته شدم طرح رتبه بندی هم از 31 شهریور 1400 قابل اجراست الان کارمندان رتبه 1 گرفتند چرا الان رتبه 1 را برای ما اعمال نمی کنند. همچنین در ایامی که در وزارت آموزش و پرورش خدمت می کردم مرخصی ذخیره ای داشتم که نامه آن توسط کارگزینی صادر شده اما هنوز آن را دریافت نکرده ام. لطفا مرا راهنمایی کنید.

پیگیری حقوق اولاد و تامین فرزند چهارم طبق رای دیوان عدالت اداری، اما صندوق بازنشستگی کشوری کرمان از فروردین 1401 غیرفعال است.

سلام خسته نباشید من برای بیمه تکمیلی شرکتهای بیمه آینده اقدام کردم ولی هرجا میرم میگن حتما باید تعداد متقاضی زیاد باشه لطفا راهنماییم کنید.

سلام
حقوق و حقوق پایمال شده مستمری بگیران 14 ساله مخابرات ایران را یادآوری می کنیم که به دلایل غیر قابل قبول و غیرمنطقی جمع آوری شده بود که نه تنها به کوچک شدن سفره های مستمری بگیران منجر شد. به اکثر ما بازنشستگان
نکته قابل توجه این است که علیرغم تلاش های مختلف، اجرای کامل و بدون اغماض آئین نامه استخدامی و پرسنلی 24/89 پس از واگذاری شرکت مخابرات ایران به بخش خصوصی و مطالبات 14 سال معوقه و رفع مشکلات. بیمه تکمیلی سلامت و عمر برای بازپرداخت حق و حقوق خود را ضایع کرده ایم اما متأسفانه نتیجه ای برای مستمری بگیران محترم شرکت مخابرات ایران حاصل نشده است.
با توجه به اینکه تاکنون اقدامات زیادی توسط کلیه مراکز و مدیران محترم شرکت های بازنشسته مخابرات انجام شده است. از این رو مراکزی که در ادامه توضیح داده شده است، پشتیبانی کامل از تمامی روش ها و روش ها از جمله نامه نگاری و مذاکره در تمامی سطوح، شرکت در سمینارها با حضور یا بدون حضور کارفرما، روش های صحبت تلفنی یا حضوری، جلسات رسمی و غیر رسمی با مسئولان در همه سطوح حمایت خود را از انواع تجمعات در همه مکان ها، اعم از متمرکز در تهران و یا در استان ها و شهرستان ها، هماهنگ یا ناهماهنگ در هر زمان اعلام می کنند.
– مرکز بازنشستگان مخابرات استان خوزستان
– مرکز مخابرات مستمری بگیران استان فارس
– مرکز بازنشستگان استان گیلان (لاهیجان)
– کانون بازنشستگان مخابرات استان چهارمحال بختیاری
– مرکز بازنشستگان مخابرات استان خراسان جنوبی
-مرکز مخابرات مستمری بگیران استان کرمان
– مرکز بازنشستگان خدمات مخابراتی استان قزوین
– نمایندگی مستمری بگیران استان سیستان و بلوچستان
کانون بازنشستگان مخابرات لرستان
– کانون بازنشستگان مخابرات استان البرز
– مرکز بازنشستگان مخابرات استان کردستان
– کانون بازنشستگان مخابرات استان اردبیل

سلام من بازنشسته مخابرات هستم بیمه ما را یک سال و شش ماه تمدید نکردند

سلام من احمد موذن هستم ساکن کشور و منتظر اجرای دائم قانون همسان سازی حقوق 90 ​​درصد هستم لطفا پیگیری کنید.

صندوق بازنشستگی

با سلام من کارمند بازنشسته سال 88 هستم درخواست من مابه التفاوت گروهی است که به من و امثال من پرداخت نشده است.
پس از چند سال آنچه گروه ما به ما نداده بود در سال 2019 برطرف شد اما هنوز مابه التفاوت را پرداخت نکرده اند. از شما بخاطر پیگیریتان متشکریم.
متأسفانه مسائل رفاهی ما هم از ما گرفته شد، مثلاً شرکتی که به ما لوازم خانگی داده بود که باطل شد یا اینکه هر سه ماه یک بار می توانستیم 2 میلیون کالا از فروشگاه رفاه بخریم هم لغو شد. . یا به صورت قرعه کشی وام می دهند و مبلغ آن 12 میلیون تومان است.

سلام لطفا یکسان سازی حقوق معلمان بازنشسته را دنبال کنید بعد از رتبه بندی مرداد بازنشسته شدم رتبه بندی شروع شد شهریور

سلام من مستمری بگیر علوم پزشکی از شهرستان خرم آباد هستم. من پنج ماه است که بازنشسته شده ام. هنوز مرخصی استعلاجی ام را پرداخت نکرده اند. متشکرم.

چرا صندوق بازنشستگی کشوری ثبت نام جدیدی برای اعطای وام ازدواج فرزندان مستمری بگیران انجام نداد؟چرا معادل سازی حقوق بازنشستگان رها شد و انجام نشد؟این وام مسافرتی فایده ای ندارد چرا که باید از مسیر معینی تردد کنید. شرکت و این شرکت دارای نرخ بهره فوق العاده بالایی است. برای تورها این وام مسافرتی دوران بازنشستگی حتی به یک دهم هزینه کمک نمی کند.

سلام من علی جمشیدوند از فعالان فرهنگی بازنشسته هستم
با توجه به مصوبه مجلس، جانبازان در صورت بازنشستگی یکی از فرزندانشان تعویض می شوند. وزارت آموزش و پرورش سه سال پیش به من گفت که ابتدا باید بازنشسته شوم تا بتوانم پسرم را جایگزین کنم. با اینکه می توانستم 3 سال دیگر کار کنم، خودم بازنشسته شدم اما این اتفاق نیفتاد و پسرم جایگزین من نشد و من این حق را دارم. ، من در رتبه بندی بودم.

با سلام من در تاریخ 1400/11/01 مفتخر به بازنشستگی شدم و قرار بود مبلغ 550000 تومان کمک و 1400 پاداش برای خانواده و فرزندانم پرداخت شود که تا زمان ارسال واریز نشد و چندین بار با صندوق بازنشستگی تماس گرفته ام. متاسفانه تا الان اعتباری اعطا نشده لطفا راهنمایی و پیگیری کنید.

با سلام بیمه تکمیلی مستمری بگیران به بیمه دانا تبدیل شود چون شاغلین این خواسته همه مستمری بگیران است. زیرا خدمات بیمه آینده بسیار ضعیف است.

1- اجرای مفاد شرکت ملی فولاد به عنوان هویت دولتی صندوق بازنشستگی فولاد و درخواست انتقال از سطح 9 به هفتمین بودجه سالانه کشور 2- اجرای همسان سازی کامل سال 1398 طبق مصوبه. (3707) شورای وزیران پایه افزایش دستمزد مستمری بگیران و مستمری بگیران فولاد اعمال می شود. صندوق موسسه بازنشستگان فولاد 4- آزادسازی از 15 تا 20 و 130 درصد درخواست همت از دادگاه دولتی برای یکسان سازی کامل و بهبود شاخص های حقوق مستمر و پرداخت مطالبات همسان سازی و حقوق قربانیان از تاریخ 1398/03/08 تا پایان 1400. و در نهایت تطبیق و تناسب گروه های شغلی مستمری بگیران از دهه 60، 70 و 80 قبل از آن از سال 1392 فولاد خوزستان، در شرکت با شرکت فولاد خوزستان اطلاعاتی را به مراجع ذیربط، دولت و شورای اسلامی و کمیسیون های تلفیق و اجتماعی و بودجه شورای اسلامی و هیات وزیران جهت درخواست بازنشستگان عزیز فولاد ارائه می نماید. ه.

دیدگاهتان را بنویسید