تبعیض بین مستمری بگیران تامین اجتماعی و مستمری بگیران سایر صندوق ها

تبعیض بین مستمری بگیران تامین اجتماعی و مستمری بگیران سایر صندوق ها

گلمرضا زندی (دبیر اجرایی خانه کارگر بروجرد) با گلایه از تبعیض بین بازنشستگان تامین اجتماعی و بازنشستگان سایر صندوق ها گفت: در حالی که بازنشستگان کشوری و لشکری ​​از ابتدای سال برای جبران تورم و گرانی افزایش حقوق دریافت می کنند. ، بازنشستگان کارگران باید منتظر افزایش حقوق خود باشند تا در هیئت دولت تصویب شود.

زندی با انتقاد از بدخواهی و سوء نیت کارگران در سال های اخیر گفت: تنها پس از بازنشستگی کارگر باید همچنان نگران ادامه بدخواهی باشد.

وی با تاکید بر اینکه افزایش تورم برای کارگران بازنشسته به کابوس تبدیل شده است، گفت: افزایش دستمزد کارگران بازنشسته نیز با چالش های زیادی روبرو هستند.

دبیر اجرایی خانه کارگر بروگر با یادآوری اینکه افزایش مستمری ها در تمام سال های گذشته براساس حقوق شورای عالی کار بوده است، گفت: .

وی با تاکید بر اینکه افزایش دستمزد باید به گونه ای انجام شود که با دستمزد کارگران همخوانی داشته باشد، گفت: کارگران مبالغی را در قالب حقوق اولاد، پاداش کارگری، حق مسکن و مزایای اضافی دریافت می کنند اما تعداد آنها در نظر گرفته می شود. حساب بازنشستگان بسیار اندک است.

دبیر اجرایی خانه کارگر بروجرد در پاسخ به اینکه چگونه می توان انتظار داشت شورای حقوق و دستمزد در روزهای پایانی سال افزایش حقوق ها را به سرعت تشکیل دهد، گفت: ممکن است سازمان تامین اجتماعی با دیدار عالی کار مصادف شود. شورا «تشکیل جلسه و تصمیم گیری در مورد تصویب افزایش مستمری به محض تصویب حقوق و دستمزدها، این روال در بسیاری از موارد از جمله بررسی بودجه و همزمان با بودجه مصوب مجلس است. جلسات هیات امنا نیز به گونه ای است که هیات امنا تنها چند روز پس از تصویب بودجه در مجلس نظر خود را اعلام می کند.

وی با تاکید بر اینکه کارگران جوان دیروز بازنشستگان سالمند امروز هستند، گفت: انتظار افزایش دستمزد در این شرایط با گرانی و تورم بسیار کشنده است.

وی با یادآوری اینکه تنها 75 درصد تناسب رعایت شده است، گفت: پیش بینی می شود 25 درصد مابقی تناسب در جلسه هیات مدیره برای افزایش دستمزد براساس مصوبه شورای عالی کار و انجام سایر تعهدات تامین اجتماعی تصویب شود. بازنشستگان

دیدگاهتان را بنویسید