اظهارات عجیب مدیرعامل سابق پرسپولیس

اظهارات عجیب مدیرعامل سابق پرسپولیس

محمد رویانیان، مدیرعامل سابق پرسپولیس، اگرچه از زمان پایان همکاری اش با این باشگاه دور از فوتبال است، اما با شیدایی خاصی به مسائل فوتبالی می پردازد. رویانیان این بار از تقابل تیم ملی با سوریه و همچنین دوری مهدی طارمی از تیم ملی می گوید که در ادامه می خوانید.

وی در ابتدای صحبت های خود با اشاره به عملکرد تیم ملی در دیدارهای گذشته درباره دیدار امشب مقابل سوریه گفت: به عنوان هوادار تیم ملی ایران می خواهم در این مرحله سوریه را شکست دهم و بتوانم. صعودمان را رقم بزنیم.” ایرانیان برای تیم ملی ایران آرزوی موفقیت و سربلندی دارم و امیدوارم از این پس با وجود بازیکنان شایسته، با کیفیت و نماینده تیم ملی که همیشه مجدانه جنگیده و شکست ناپذیر هستند. بالای جدول که جایگاه شایسته آنهاست. بگذارید با تمام توان مقابل سوریه به میدان بروند و امتیاز بازی را کسب کنند.

مدیرعامل اسبق پرسپولیس درباره انتقادات اخیر از تیم ملی نیز گفت: با توجه به نتایج و عملکرد خوب اسکوچیچ، فکر می کنم آنها شایسته سرمربیگری تیم ملی ایران هستند چرا که او ده بازی بدون شکست انجام می دهد. این یک موفقیت بزرگ است. “ای. آقای کیروش هم نتایج مردد داشت، اما تا الان موفق بوده و نتیجه را دنبال می کنیم. ما تجربه زیادی در مربیگری نداریم، اما شاخص و نفرات ما فقط نتایج خوبی هستند که می بینیم باید بگویم که نتیجه حاصل تیمی است که با تلاش، همت و تلاش همه بازیکنان و کادر فنی به دست آمده است و این یک لحظه مثبت و قابل قبول تاکنون است و نباید از آن غافل شد. .

رویانیان درباره عملکرد پرسپولیس در فصل جدید نیز گفت: تیم بزرگی مثل پرسپولیس که در مسیر قهرمانی قرار دارد و سال ها قهرمان شده است، قطعا به زودی به جایگاه های خود بازخواهد گشت. ممکن است تیم آسیب های جزئی داشته باشد اما به عنوان سرماخوردگی باقی می ماند که در مدت کوتاهی بهبود می یابد و بهبود می یابد. پرسپولیس قطعا به زودی خواهد درخشید و به شرایط بهتر و جایگاه آبرومندانه خود باز خواهد گشت. امیدوارم امسال باز هم جشن قهرمانی بگیریم و پرسپولیس قهرمان جام شود.

وی همچنین درباره مشکلات باشگاه پرسپولیس و عملکرد یحیی گل محمدی بیان کرد: پرسپولیس بازیکنان خوب و استثنایی را از دست داد و بازیکنان جوان، با انگیزه و خوبی خرید که تجربه چندانی در پرسپولیس ندارند و با توجه به شخصیت آقای گل محمدی و ایشان. کارنامه درخشان و کادر فنی بسیار معتبر او در این تیم خوب است و خدای ناکرده امسال نیز مانند سال های گذشته شاهد درخشش این تیم بزرگ خواهیم بود.

مدیرعامل سابق پرسپولیس در خصوص حمایت علی دایی از مهدی طارمی گفت: به نظر آقای دایی به عنوان یک فوتبالیست کاملا مستقل و متخصص در این زمینه احترام می گذارم. اما به عنوان یک مربی درست نیست که یک بازیکن تیم و مربی خود را تحت تاثیر قرار دهد و زیر سوال ببرد. من آقای دایی را متخصص می دانم و به نظر ایشان احترام می گذارم اما شخصا معتقدم هیچ تیمی در دنیا نباید بازیکن باشد. اگر قرار است بازیکنی ناراحت شود و چنین واکنشی نشان دهد، فکر نمی کنم از نظر مدیریت درست باشد. تیم ملی بازیکنان بزرگی دارد، از نظر سنی جوان اما از نظر تکنیک و توانایی بسیار موفق. آقای طارمی بازیکنی ارزشمند، باکیفیت و سرمایه ملی ایران است که جلوه ای از توانایی های فنی جوانان ایرانی در جهان است. مهدی طارمی باعث خوشحالی و افتخار ماست که جوانی از منطقه ای از کشور آمده و به نظر می رسد نماینده دانش فنی دنیای فوتبال است. مثل آقای جهانبخش و آزمون که نشان دادند چقدر توانایی ها و غرورشان در ایران بالاست. ما باید از آنها حمایت کنیم، اما همه آنها باید بدانند که تیم ملی از همه مهمتر است. این مشکل باید حل می شد. گل هایی که مهدی طارمی به تیم های بزرگ اروپا زد و ما هم به بازی او افتخار می کنیم. طارمی نماد موفقیت جوانان ایرانی در فوتبال است که به جهانیان نشان داده شده است. تیم ملی و فدراسیون فوتبال باید این مشکل را حل می کردند که خوشبختانه متوجه شدیم که این مشکلات حل شد و هم فدراسیون و هم خود مهدی به خوبی به این موضوع پاسخ دادند و خدای ناکرده در بین دیگر بازیکنان اردوی بعدی خود حضور داشته باشد. همه ملی پوشان می توانند ناراحت یا اعتراض کنند، اما نه به گونه ای که به تیم ملی لطمه بزند.

وی در پایان صحبت هایش گفت: من اهل فوتبال نبودم اما خوشحالم که بخشی از زندگی ام هستم. توفیق حضور در فوتبال را داشتم. با ورزشکاران، پیشکسوتان و قهرمانان دیدار داشته ام و برای تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس به عنوان یک هوادار آرزوی موفقیت دارم.»

دیدگاهتان را بنویسید