واکنش مدیرعامل پرسپولیس به اظهارات رادو: برای من عجیب است که خارجی اینقدر ریاکار و دروغگو است.

رضا درویش درباره بازگشت یحیی گل محمدی به تمرینات پرسپولیس گفت: گاهی فشارها باعث می شود که ناگهان تصمیم بگیری که در این مرحله فکر می کنی چاره ای جز این تصمیم نداری وقتی دید از قبل به او گفته بودیم این داور را انتخاب نکن. برای دربی اما او را انتخاب می کنند، از طرفی همین داور هندی بازیکن حریف را نمی گیرد و بین دو نیمه وقتی ضربه ای به سینه مهدی تربی می زند و داور واکنشی نشان نمی دهد، فکر می کند. همچنین به خاطر داشته باشید که افراد آستانه تحمل متفاوتی دارند. الان هفت بازی دیگر داریم و با قدرت جلو می رویم تا این هفت بازی را ببریم. ما همچنان در کورس قهرمانی هستیم و در حالی که جام حذفی را پیش رو داریم و مصمم به کسب این جام نیز هستیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: خدای نکرده در سال جدید شاهد پرسپولیسی متفاوت باشیم. با ورود بورس، باشگاه مانند اتاقکی شیشه ای می شود که همه چیز در آن مشخص است و هیچ چیز پنهانی نیست. دیگر گزارشی از قراردادهایی که بر اساس آن ها انجام نشده است وجود نخواهد داشت. امیدواریم بدهی های گذشته را پرداخت کنیم و تیم را با قدرت برای لیگ قهرمانان آسیا در فصول آینده آماده کنیم تا با برنامه قهرمان آسیا شویم و بر بام آسیا بنشینیم.

درویش در پایان با اشاره به شکایت رادوشوویچ به کمیته اساسنامه فیفا مبنی بر جعل امضای پرسپولیس روی یک رسید، گفت: تعجب می کنم که چگونه یک خارجی اینقدر ریاکار و دروغگو است. او نام یک ورزشکار را دارد، اما چنین صفتی وجود ندارد. تمام اسناد موجود است و همه چیز روشن است. نمی دانستم پای چنین افرادی کیست که حالا برای گرفتن دو دلار بیشتر شکایت می کنند. تمام مدارک پرداختی رادوشوویچ موجود است و ما در حال رصد اتهامات و بداخلاقی های او در فیفا هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید