با رادو دوست شدم و عکس مشترکی به یادگار گرفتیم / احتمال گم شدن اسناد وجود دارد!


ساعت: 01:18
تاریخ انتشار: 1011/01/28
کد خبر: 1822451

قائم مقام سابق باشگاه پرسپولیس درباره بدهی خود به باشگاه گفت: احتمال مفقود شدن مدارک وجود دارد!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابراهیم شکوری، نایب رئیس سابق پرسپولیس درباره پولی که به رادوشویچ پرداخت کرده و ماجرای واقعی بدهی او گفت: و البته به رادو پرداخت کردیم. البته من امشب آقای درویش را دیدم و به زودی با ایشان ملاقات خواهم کرد تا بفهمم. اگر صحبت کرده ام مطمئن باشید با مدارکی است که در اختیار مالی باشگاه قرار می دهم اما گاهی ممکن است مدارک گم شود! در اولین فرصت باید قراری برای بررسی اتوماسیون اداری می گذاشتیم. اگر مدارکی داشته باشم به دوستانم می دهم تا حق پرسپولیس ضایع نشود.

وی در خصوص مبلغ 792 میلیون تومانی بدهی به باشگاه گفت: این مبلغ به کدال رسید اما بخشی از این پول را به رادوشوویچ پرداخت کردم. رادو هم این مبلغ را قبول می کند. این مبلغ برای بهمن ماه 1396 می باشد برای رفع این مشکل با دوستان جلسه خواهیم داشت.

قائم مقام سابق باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که قبول دارید برخی از مشکلات رادوشویچ در زمان حضور شما و جعفر سمیعی در پرسپولیس به وجود آمد، افزود: اگر بخواهیم موضوع را روشن کنیم حق با شماست اما مشکل اصلی این است که قرارداد با این بازیکن بسته است. در این زمان ما 10 درصد به بازیکنان خود می دهیم. شاید 10 درصد بازیکنانی مثل سیدجلال و آلیشیا 200 میلیون می شد اما 10 درصد رادوشویچ مثلاً یک میلیارد تومان! در دوره ما و با هدایت سامی رادو او برگشت و مشکلی از این نظر وجود نداشت. تا روزی که من در باشگاه بودم، تعهداتمان با او عملی شد. حتی با رادو دوست شدم و یک عکس مشترک به یادگار گرفتیم. من بازیکن بودم و می دانم بازیکنی که سنش بالا می رود و کمتر بازی می کند ممکن است برود پولش را بخواهد! به هر حال این قراردادی است که بسته شده است اما اینکه بگوییم الان مقصر کیست دردی را دوا نمی کند. ما باید قراردادهایی ببندیم که بتوانیم از آنها محافظت کنیم.

شکوری در پاسخ به این سوال که آیا راه حلی برای مذاکره با رادو وجود دارد، ادامه داد: قراردادی که بسته شد تقریبا 4 ساله بود. هیچ بازیکن معقولی برای فسخ قراردادش از قرارداد یک میلیون یورویی فراتر نمی رود. ما به رادو پیشنهادات شفاهی دادیم اما به نظر من عقد قرارداد و فسخ آن غیرمنطقی است. بحث ما قراردادی است که بسته شده است. این بازیکن در راه است و باشگاه های ما باید قراردادهای حرفه ای امضا کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید