تنها 20 نفر در حوادث کردستان جان باختند / احتمال کشته شدن 10 نفر وجود دارد


ساعت: 13:32
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۳
کد خبر: 1915517

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان:

رمضانی گفت: حدود 20 نفر در حوادث کردستان جان باختند که 10 نفر از آنها توانایی کشتن دشمنان را داشتند و با سلاح های رزمی و از پشت به شهادت رسیدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی، مهدی رمضانی روز یکشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی استانداری کردستان در سنندج اظهار داشت: از تلاش های اقناعی و توضیحی رسانه ها تقدیر و تشکر می کنیم.

وی افزود: دشمن تلاش می کند اقشار مختلف مردم را درگیر اغتشاش کند و در یک جنگ ترکیبی به اهداف خود دست یابد.

رمضانی خاطرنشان کرد: در دنیای واقعی در کردستان مشکل جدی نداشتیم اما در فضای مجازی و رسانه ای معند شاهد اتفاقاتی هستیم که با واقعیت استان فاصله زیادی دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان تصریح کرد: با عنایت عملیاتی ها شاهد پایان اغتشاشات هستیم و نظام همیشه می خواهد بین مردم و فتنه گران تمایز قائل شود.

رمضانی افزود: اگر این ماجرا بیش از 2 ماه طول بکشد به این دلیل است که نظام مراقب است در این ماجرا به مردم آسیب وارد شود.

وی خاطرنشان کرد: اقدام کلی نیروهای عامل با احترام به مردم بوده و منکر برخی اشتباهات نیستیم.

رمضانی تصریح کرد: جست و جوی آب شرب سالم و مطبوع حدود پنج سال است که یکی از مطالبات جدی مردم سنندج بوده و ظرف یک سال این پروژه با پیشرفت 22 درصدی به طور کامل تکمیل و به بهره برداری رسید.

وی افزود: آب آشامیدنی گوارا هم اکنون در منازل ساکنان سنندج موجود است و این نگرانی عمومی برطرف شده است.

رمضانی تصریح کرد: میزان اعتبار مصوب برای استان کردستان در سفر گذشته رئیس جمهور حدود دو برابر استان های همتا بود و این نشان دهنده نگاه ویژه دولت به مردم کردستان است.

وی افزود: سفر دوم رئیس جمهور به کردستان ویژگی های خود را داشت چرا که توطئه های دشمن برای خطرناک سازی کردستان با حضور آیت الله رئیسی خنثی شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان اعلام کرد: نیروهای امنیتی سایبری به زودی تجمع خواهند کرد، لذا انتظار می رود فعالان فضای مجازی نسبت به شفاف سازی و تشریح وضعیت اقدام کنند.

رمضانی افزود: باید بدهی را یکی یکی احساس کنیم و وارد عرصه اقناع شویم. وی خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی از اساتید دانشگاه شناخت کافی از مسائل اجتماعی ندارند و تحت تأثیر فضای تبلیغاتی و رسانه ای دشمنان قرار می گیرند.

رمضانی در ادامه سخنان خود اعلام کرد: حدود 20 نفر در حوادث کردستان جان باختند که 10 نفر توانستند دشمنان را به هلاکت برسانند و از پشت با سلاح های نظامی هدف قرار گرفتند در حالی که هیچ یک از نیروهای نظامی ما در این اغتشاشات شرکت نکردند. آنها هیچ سلاح جنگی نداشتند.

وی افزود: 25 آذر روز علیه آمریکا و مخالفت با نیکسون رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا است و متاسفانه اکنون شاهد تبلیغات دشمن برای تصرف این روز علیه استکبار هستیم بنابراین انتظار می رود رسانه ها بیایند. در این زمینه و معرفی فلسفه 25 آذر و روز دانشجو در کلاس های مختلف. مردم توضیح می دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید