اظهارات کربکندی درباره دیدار ذوب آهن و استقلال

اظهارات کربکندی درباره دیدار ذوب آهن و استقلال

رسول کربکندی درباره شکست یک بر صفر ذوب آهن مقابل استقلال گفت: ذوب آهن یک بازی خوب و دوستانه برای تماشاگران انجام داد و حقش را ضایع نکرد. این تیم موقعیت های خوبی داشت که گل نشد و توپ به تیر دروازه استقلال برخورد کرد و دروازه بان حریف هم خوب کار کرد. ذوب آهن بازی قابل قبولی را ارائه کرد اما این دیدار نمی تواند ملاک تیم خوب یا بد باشد. چون ذوب آهن همیشه مقابل تیم های مطرح خوب بازی می کند. کسب امتیاز در مقابل تیم های هم سطح برای این تیم مهم است. چون بازی خوب مورد توجه قرار نمی گیرد و تیم تاتار باید از موقعیت های خوب استفاده کند و به راحتی گل نخورد.

وی افزود: ذوب آهن باید قدرت خط دفاعی خود را افزایش دهد و کیفیت بازی با استقلال را به بازی های دیگر منتقل کند. اگر این تیم اینطور بازی کند می تواند در تمام مسابقات پیروز شود. بازی با استقلال و پرسپولیس همیشه انگیزه مضاعفی به تیم ها می دهد. ذوب آهن اگر بتواند همین کیفیت را به سایر نژادها منتقل کند می تواند از این وضعیت خارج شود.

پیشکسوت ذوب آهن در پاسخ به اظهارات فرهاد مجیدی پس از پایان بازی و اظهارات استقلال و ذوب آهن علیه یکدیگر، گفت: به نظر من فردی که این سوال را مطرح کرد کمی شیطون بود، البته مربی حرفه ای نباید این حرف را بزند. گفته های بعدی در مورد بازی هم در فوتبال ما مد شده است. فرهاد مجیدی مربی حرفه ای باید خودداری می کرد و بهتر جواب می داد.

کربکندی در خصوص اقدامات هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برای برکناری شهاب الدین عزیزی هادم گفت: درست است که فوتبال باید قانونی باشد و هیات مدیره در تصمیم گیری ها دخالت داشته باشد. یک نفر نمی تواند درباره فوتبال کشورمان تصمیم بگیرد. برای کسب بهترین بازده باید کار تیمی خوبی انجام شود، اما در کل اینها چیزهای زیبایی برای فوتبال ما نیستند. رئیس و هیئت مدیره باید آنقدر همدل و منسجم باشند که فوتبال کشور به جایگاه خوبی برسد. اما این اختلافات نشان می دهد که آنها مقابل هم قرار گرفته اند و این برای فوتبال ما خوب نیست.

دیدگاهتان را بنویسید