اظهارات عجیب سرمربی استقلال پس از غیبت بازیکنانش

اظهارات عجیب سرمربی استقلال پس از غیبت بازیکنانش

علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار با نساجی گفت: از تیم نساجی استقبال می کنم و امیدوارم فردا میزبان این دیدار باشم. تلاش بچه ها در هفته های اخیر در شرایطی است که می توانیم در این بازی خانگی شرایط خوبی را حفظ کنیم. این بازی آسانی برای ما نخواهد بود و نساجی می خواهد حتی در شرایط سخت هم خوب بازی کند. این تیم حتی سعی کرد در تمام زمین فوتبال بازی کند. روند آنها جدا از برد و باخت نشان می دهد که این تیم خوب بازی می کند و همین باعث می شود هواداران فردا بازی خوبی را ببینند.
وی افزود: با برنامه تیم نساجی آشنا هستیم و سعی کردیم در طول هفته کار روحی و روانی داشته باشیم، سعی کردیم ساختار تیم را با 30 بازیکن در لیست حفظ کنیم و به آن نقطه رسیدیم. فردا یک دیدار مهم از نظر جدولی داریم و سعی می کنیم سه امتیاز را در شهرمان حفظ کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت درباره غیبت های تیمش تصریح کرد: همچنان چهار پنج غایب در تیم داریم اما به جوانان و بازیکنان دیگر هم تکیه داریم. قطعا هر بازیکنی که به زمین می آید با تمام وجود بازی می کند. تیم ما از این مدل مربیگری متنفر است که اگر یکی دو بازیکن ما نباشند سر و صدا می کنیم. وقتی مربی می گوید سه چهار بازیکن مال من نیستند و شرایط تیم بد است، به این معناست که به بقیه تیمم اعتماد ندارم. ما به همه بازیکنان تیم اعتقاد داریم و نباید نگران این باشیم که اگر در روزهای سخت بازیکنی را از دست دادیم چه کنیم، چه کنیم.

منصوریان ادامه داد: 12 بازی تا پایان فصل داریم. اگر کل مجموعه دست به دست هم بدهد و حمایت ها ادامه پیدا کند، من آدم کم نیازی نیستم، اما باید رویاهایمان را منطقی دنبال کنیم. فردا بازی سختی داریم و در صورت پیروزی می توانیم در جدول جدا شویم. البته نمی توان گفت اما می توان گفت آبادان در روزهای سخت هم می تواند نتایج خوبی کسب کند.

وی در مورد اینکه آیا از بازیکنان جوانی که در ابتدای فصل شناسایی شده اند، استفاده می شود، تصریح کرد: دو بازیکن فوق العاده خوب در تیم امید و شش بازیکن فوق العاده خوب در تیم جوانان داریم که چهار نفر از آنها استعدادهای برتر فوتبال هستند. آبادان. آنها را تماشا کردیم و پس از بازگشت از سیرجان برای بازی هفته آینده، این بازیکنان به مینی کمپ های ما اضافه خواهند شد. فکر می کنم این بازیکنان در آینده نزدیک به قوانین جدیدی در فوتبال ایران تبدیل شوند و نوید روزهای خوبی را برای فوتبال آبادان می دهم.

منصوریان افزود: اگر اینجا یک آکادمی واقعی داشته باشیم می توانیم 20 جوان را در کمپ های مینی تخصصی علمی و انگلیسی ارتقا دهیم. افکار و رویاهای این بازیکنان باید بیشتر شود. ما از 21 بازیکن فوق العاده خوبی که امروز در آبادان داریم، حساب کردیم، چرا وقتی این بازیکنان بزرگ می شوند، فقط دو یا سه نفر از آنها در فوتبال می مانند؟ بازیکن خیلی خوبی است، اما ممکن است اهداف و رویاهایش را اغراق نکند. باید رویای بازیکنان را بیشتر کنیم، مثلا مسعود شجاعی که 12 سال از همین شهر در تیم ملی بازی کرد. ما در این شهر مسعود زیاد داریم.

وی یادآور شد: روز اولی که گفتم آبادان گنجینه فوتبال ایران است چرا که این شهر به اروند، بختیاری و سایر نقاط دسترسی دارد و می تواند پایگاه بسیار خوبی برای شهرش باشد. من می خواهم ظرفیت باشگاه هایی را که می خواهند بازیکن بسازند افزایش دهم. وقتی بازیکن 17 و 18 ساله می شود، عوامل می آیند و آنها را از آبادان می برند و دیگر نمی توانیم از حضور آنها استفاده کنیم. این امتیاز باید به تیم هایی مثل ما، فولاد، سپاهان و ذوب آهن داده شود تا بتوانیم در طول سال با 50 بازیکن قرارداد ببندیم و آنها را به تیم های دیگر اجاره دهیم.

منصوریان تاکید کرد: اگر این روش به ما اجازه دهد تا دو سال آینده آبادان نیازی به خرید بازیکن نخواهد داشت مگر اینکه بازیکن خارجی را در یک پست به خدمت بگیرد.

وی همچنین درباره انتقال به فدراسیون فوتبال گفت: خدای نکرده بهترین اتفاق برای فوتبال ایران بیفتد. تیم ملی با بهترین نتایج به جام جهانی رسید. تا الان چهار، پنج دعوای خونه به خونه در فدراسیون وجود دارد. صاحبان قدرت امروز به خوبی می دانند که بهترین اتفاقی که می تواند برای یک هوادار فوتبال بیفتد انجام آن است. امیدوارم سیاست ها طوری باشد که فوتبال ضرری نداشته باشد.

وی در پایان گفت: در استان خوزستان 18 نماینده مجلس داریم، امیدوارم بگویند یا علی (ع) و بند ج اصلاح شود تا تیم های نفت مسجدسلیمان و آبادان به مصاف تیم های دیگر بروند. در شرایط مساوی مردم باید بدانند که ما با 10 درصد بودجه لیگ برتر در مسابقات شرکت می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید