غیبت دانش آموز در کلاس غیبت محسوب می شود

غیبت دانش آموز در کلاس غیبت محسوب می شود

روز جدید سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه بخشی از کلاس ها در مدارس به صورت حضوری و بخشی به صورت مجازی برگزار می شود، گفت: غیبت دانش آموزان در کلاس های حضوری غیبت محسوب می شود.

علیرضا کاظمی صبح سه شنبه در حاشیه مراسم افتتاحیه طرح سواد حرکتی کشور در شهرری در جمع خبرنگاران گفت: والدین در شرایط عادی اگر نخواهند فرزندان خود را به مدرسه بفرستند نمی توانیم آنها را مجبور کنیم. ما مدارس را در قالب مدل طراحی می کنیم. ما بازگشایی خواهیم کرد و با دانش آموزان به همان شیوه امروز رفتار خواهیم کرد.

کاظمی گفت اگر دانش آموزی حضوری در کلاس ها شرکت نکند غیبت می کند و می ماند.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش همچنین در خصوص رتبه بندی معلمان گفت: این موضوع در دستور کار مجلس شورای اسلامی است و نمایندگان مجلس در این زمینه دغدغه دارند و زمانی که به نتیجه رسید اعلام می شود و معلمان لحظه ای خواهند دید. در این زمینه مجلس نظر دولت، معلمان و کارشناسان را دریافت می کند.

وی در خصوص تعهد اخیر معلمان گفت: آموزش و پرورش کارگری همیشه با مشکل مواجه است و آن این است که به زودی نیرو در حوزه و شهرستان اعلام می شود. برخی نیروها نیاز دارند جابجایی در این خصوص به تصویب یک نفر از اعضای شورای انقلاب فرهنگی می رسد که خطوط استخدامی استان هستند و تصمیم کاملاً صحیح است و اگر بخواهیم قوام نیروی کار را تضمین کنیم. آموزش و پرورش باید انجام شود این اتفاق افتاده است و وزیر در زمینه نقل و انتقالات این اختیار را دارد که در صورت نیاز به فردی در مناطق بیشتری جابجا شود و این تعهد جای نگرانی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید