سرمربی تیم ملی انگلیس از درخشش بازیکنانش خوشحال است

سرمربی تیم ملی انگلیس از درخشش بازیکنانش خوشحال است

دو تیم انگلیس و سن مارینو شب گذشته در آخرین دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر به مصاف هم رفتند که سه شیرها موفق شدند با نتیجه رویایی 0-10 مقابل حریف خود به برتری برسند.

انگلیس نیز در تابستان امسال جواز حضور در فینال یورو 2020 را کسب می کند. اگرچه آنها پس از ضربات پنالتی از ایتالیا بازی را باختند و جام را از دست دادند، اما این یک دستاورد بزرگ برای آنها در سال های اخیر بود.

ساوت گیت پس از بازی به ITV گفت: “ترفیع در بوداپست، ورشو و آلبانی انجام شد.” باید از همه بازیکنان و کادرفنی برای سالی عالی تشکر کنم. ما نمی توانیم کاری برای سطح حریف انجام دهیم، اما روحیه و سبک بازیکنان ما عالی بود.

سرمربی انگلیسی افزود: می دانستیم در این دیدار پیروز می شویم. چیزی که ما می خواستیم این بود که بازیکنان را به چالش بکشیم تا بالاترین سطح عملکرد خود را نشان دهند. زمانی که بازیکنان ارشدی مانند کانر کودی، هری مگوایر و هری کین دارید، بازیکنان جوان این فرصت را پیدا می کنند که از آنها بیاموزند.”

وی ادامه داد: سال سختی را به پایان رساندیم که پر از سفرهای فراوان به مسابقات مقدماتی جام جهانی و البته جام ملت های اروپا بود، اما روحیه تیم و همه کادرفنی ما عالی بود و تمام تلاش خود را انجام دادند. من به تمام دستاوردهای این تیم در سال گذشته افتخار می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید