عصبانیت سرمربی لیگ برتر از بازیکنانش

عصبانیت سرمربی لیگ برتر از بازیکنانش

ابراهیم اشکش پس از پایان بازی به تشریح صحبت های خود پرداخت. او می گوید اعتصاب بازیکنان راه حل نیست و فقط به تیم آسیب می زند.

مصاحبه را در زیر بخوانید:

این رفتارها به حیثیت ما لطمه می زند

تازه به تیم اضافه شدیم و کلی بحث کردم و گفتم ضربه های بی مورد به تیم آسیب می زند. اگر تمرین نباشد، فوتبالیست نمی تواند تکنیک خود را نشان دهد و در فرمت تاکتیکی باشد. قبل از بازی پنج جلسه تمرین نکردیم، از تیمی که مقابل تیم حرفه ای مثل تراکتور تمرین نکرده چه انتظاری دارید؟ من از بازیکنانم هیچ توقعی ندارم اما در چند روز اخیر به آنها یادآوری کردم که نگران برخی سوالات در مورد آبرو و آبروی خود نباشند. آنها باید تلاش کنند تا جلو بیایند زیرا این مسائل افکار مردم را جرجیره می کند. تیم ما در 4 بازی اخیر 14 گل زده است، این رفتار به مردم، بازیکنان و باشگاه آسیب می زند.

من از بازیکنانم شکایت دارم

فوتبالیست وقتی تمرین نمی کند با چه چیزی می خواهد بازی کند؟ این تیم بعد از بازی گل گهر سیرجان در 30 اسفند تمرین گروهی نداشت و تنها در روز 6 تمرین کرد. بدن کم حمل می کند، وقتی بدن پاسخ نمی دهد و مغز کار نمی کند، هیچ چیز در جای خود قرار نمی گیرد. مصدومیت های زیادی که در تیم ما وجود دارد به دلیل تمرین نکردن و آماده نبودن بدن است و من از بازیکنانم گلایه دارم که با کم تمرینی به شخصیت خودشان لطمه می زنند و تیم را دچار بحران می کنند.

دلیل تمرین ساعت 6 صبح

وی درباره برگزاری تمرین ساعت 6 صبح گفت: می خواستم بچه ها یادشان بیفتد و بگویند که این رفتارها به همه چیز لطمه می زند و بعد از بازی با سیرجان سه روز ایروبیک، ساعت 12 ناهار تمرین با وزنه و بعد از ناهار انجام دادم. چمن را برای تمرین پهن کنید. الان هم گفتم حتی اگر بازی با رفسنجان را ببازم باید جنازه بچه ها را برگردانم. تمرین تیم را به ساعت شش صبح رساندیم تا بازیکنان یادشان باشد و بدانند که پنج گل در مسجد سلیمان قابل هضم نیست و نباید تکرار شود.

تفاوت بین گلهای حاصل

من با 4-5 بازیکنی که در زمان آقای عنایتی خریده بودند بازی کردم، با فرهاد کرمانشاهی، رضا مقانلو، شیخ سلیمانی و یزدان دوست بازی کردم. من ترکیب را تغییر نداده ام و با همین سیستم بازی کرده ام، اما بچه ها ضعیف تر هستند. در بازی قبلی تیم من 4 گل به ثمر رساند. آنها سه برد از استقلال و سه برد از پرسپولیس گرفتند اما این بازی با بازی های قبلی تفاوت داشت. در سری قبل تیم تمرین کرد و گل زد اما این بار تیم تمرین نکرد و گل زد.

تعویض اجباری بود

4 شیفت ما اجباری بود. در دقیقه 35 فرهاد کرمانشاهی رباط داخلی پاره شد، علی داغگله از ناحیه مچ آسیب دید، رضا موگانلو مچ دستش در رفت و تا یک ماه آینده بهبودی نخواهد داشت و امین هاشمی فر نیز دچار ضربه مغزی شد. 4 تعویض از 5 تعویض اجباری بود. این آسیب ها ناشی از ورزش نکردن است.
این برای من عجیب است

مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره 50 درصد از قرارداد بازیکن را به تیم پرداخت کرده اند، با این حال بازیکنان تمرینات تیم را تحریم می کنند که برای من عجیب است. من معتقدم بازیکن حق دارد پول خود را مطالبه کند اما از راه قانونی و نه از طریق اعتصاب و نکول، زیرا بازیکن در نهایت به پول خود می رسد اما آسیب ناشی از این ضربه ها به وضعیت بدنی بازیکن در نهایت باعث می شود آسیب به تیم

من هنوز به آینده امیدوار هستم

این تیم در نیم فصل توسط یکی دیگر بسته شد و در نیم فصل دوم یک نفر دیگر جایگزین او شد و به دلیل تعصبی که نسبت به شهرم داشتم قبول کردم هدایت تیم را بر عهده بگیرم. من یک بازیکن را رد نمی کنم، هجده امتیاز مانده و هزار و یک اتفاق ممکن است بیفتد و به آینده این تیم امیدوار هستم. من حرف های زیادی برای گفتن دارم و در زمان مناسب به شما خواهم گفت.

دیدگاهتان را بنویسید