عصبانیت تنهاچ از لباس غیرمعمول بازیکنانش!

به گزارش هدف، پس از انتصاب ده هاچ هلندی به جای رالف رانگنیک، سرمربی سابق منچستریونایتد، این مربی 52 ساله بلافاصله شروع به تغییر ساختار قوانین خارج از زمین باشگاه کرد و احساس کرد که اتحاد و روحیه تیم تحت قوانین قبلی از بین رفته است. روش مدیریت

او قوانین خود را وضع کرد و شاید بزرگترین گام را در تحکیم قدرت خود با کنار گذاشتن کریستیانو رونالدو در ماه نوامبر برداشت. به نظر می رسد هیچ کس از قوانینی که تعیین می کند در امان نیست. مارکوس راشفورد در یک رویارویی تیمی مقابل وولوز دیر وقت اخراج شد و الخاندرو گارناچو نیز به همین سرنوشت دچار شد.

این قوانین عبارتند از: بازیکنان باید در مکان هایی که نماینده تیم هستند از یک کد لباس سخت پیروی کنند، اطمینان حاصل کنند که در زمان خاصی در Carrington غذا می خورند و تلفن همراه در سفر ممنوع است. تن هاچ در طول سفر تابستانی خود به بانکوک ظاهراً از ظاهر بازیکنانش ناراحت بود و فکر می کرد با لباس های نامناسب در هتل پرسه می زنند، بنابراین برای آنها لباس خاصی تعیین کرد.

تن هاچ همچنین خواستار ارتقای اتاق جلسه تیم در کارینگتون شد تا بازیکنانش بتوانند عقب بنشینند و تحقیر 4-0 خود را به دست برنتفورد تماشا کنند. این شکست حدود 200 هزار پوند برای باشگاه هزینه داشت. سپس ده هاچ بازیکنان خود را با دویدن هشت و نیم مایل تنبیه کرد، مسافتی که برنتفورد در آن روز آنها را شکست داد.

تن هاچ و تیمش تاکنون در 12 بازی 11 برد کسب کرده اند، اما منچستریونایتد باید در دربی شنبه با منچسترسیتی برنامه ریزی ویژه ای داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید