تنهاچ توسط بازیکنان منچستریونایتد خجالت زده شد

بر اساس گزارش های منتشر شده در رسانه های انگلیسی؛ پس از شکست تحقیرآمیز تیمش مقابل لیورپول، تاناخ عصبانی به بازیکنانش گفت: «خوشبختید که با اتوبوس تیم به منچستر برمی‌گردید و نه با هواداران خارج از خانه ما!» او همچنین به بازیکنانش هشدار داد که چنین شکستی تکرار می‌شود. خواهد دید که آنها مجبور می شوند با تیم زیر 21 سال باشگاه تمرین کنند و باید منتظر جلسات بیشتری با رینیر کورتز، روانشناس ورزش تیمی باشند تا به آنها کمک کند تا با این تحقیر مقابله کنند.

این اولین بار نیست که این مربی هلندی با بازیکنانش چنین رفتاری می کند. پس از باخت سنگین 4-0 شیاطین سرخ در خانه برنتفورد در هفته دوم لیگ برتر انگلیس، تنهاچ بازیکنانش را مجبور کرد تا 14 کیلومتر در تمرین روز بعد از آن بازی بدود، یعنی به همان اندازه که بازیکنان برنتفورد در این بازی دویدند. زمین نسبت به بازیکنانش

روی کین، اسطوره منچستریونایتد پس از آن شکست، از عملکرد بازیکنان این تیم در دیدار مقابل لیورپول انتقاد کرد و گفت: اگر به عنوان بازیکن با چنین نتیجه ای شکست بخورید، باید پنهان شوید. اگر بازیکن منچستریونایتد بودم، چند ماه مخفی می‌شدم. این یک نتیجه شرم آور است. من واقعا شوکه شدم.”

منچستریونایتد در حال حاضر با یک بازی کمتر و 49 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس قرار دارد و آرسنال با 63 امتیاز و منچسترسیتی با 58 امتیاز بالاتر است. شاگردان اریک تنهاخ اکنون باید به دیدار روز پنجشنبه مقابل رئال بتیس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا قبل از میزبانی از ساوتهمپتون در لیگ برتر انگلیس یکشنبه آینده فکر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید