صعود احتمالی ایران برای چهارمین دوره متوالی جام جهانی/ حدادی بدون خجالت حضور پیدا کرد

ساعت: 13:33
تاریخ انتشار: 1400/08/07
کد خبر: 1779834

فدراسیون جهانی بسکتبال در گزارشی تیم ملی ایران را یکی از شرکت کنندگان احتمالی جام جهانی 2023 دانسته و به ادامه حضور حدادی در این تیم نیز اشاره کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسابقات بسکتبال قهرمانی جهان مهم ترین و ارزشمندترین مسابقات بسکتبال جهان است که در بین بهترین تیم های جهان برگزار می شود و حضور در جام جهانی یکی از بزرگترین جوایزی است که هر بازیکنی دریافت می کند.

فدراسیون جهانی بسکتبال با گذشت دو سال از آغاز جام جهانی 2023 و در آستانه آغاز مسابقات مقدماتی بسکتبال قهرمانی جهان به وضعیت یکی از ستاره های مهم ایران و آسیا پرداخت و به حامد حدادی اشاره کرد. سایت فیبا در گزارش خود حضور حامد حدادی و نسل جدید تیم ملی ایران را از دلایل مهم حضور ایران در این رویداد دانسته است.

سایت فدراسیون جهانی بسکتبال در این باره می نویسد: «تیم ملی ایران سه بار متوالی در جام جهانی شرکت می کند و حامد حدادی همچنان آماده و بدون شرم بر ستون مرکزی حاضر است. استعدادهای جوانی مانند بهنام یهچعلی نیز به عنوان سوپراستار حضور دارند و آماده هستند تا مشعل فروزان تیم ملی را از دست هم تیمی های پیشکسوت خود بگیرند. به نظر می رسد ایران برای چهارمین دوره متوالی به جام جهانی صعود خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید