برای چهارمین سال متوالی عنوان فنی ترین داور را کسب کردم


ساعت: 10:24
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۸
کد خبر: 1814211

امیدوارم این مسابقات زمینه ساز حضور بیشتر بانوان داور در رویدادهای معتبر بین المللی باشد

داور بین المللی تکواندو گفت: خدا را شکر در آخرین مسابقات بین المللی برای چهارمین سال متوالی عنوان فنی ترین داور را کسب کردم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، سیده زهرا صمدیان، داور بین المللی تکواندو درباره سطح رویدادهای بین المللی تهران به ویژه جام فجر گفت: این دوره از مسابقات بین المللی جام فجر بالا بود. در مجموع ممکن است در هر مسابقه ایراداتی به داوران وارد شود اما سعی کردیم مسابقات را به خوبی مدیریت کنیم. سطح داوران در بخش بانوان واقعا خوب بود و امیدوارم این مسابقات زمینه ای برای حضور بیشتر بانوان داور در مسابقات معتبر بین المللی باشد.

صمدیان در خصوص عنوان فنی ترین داور مسابقات بین المللی جام فجر گفت: در آخرین مسابقات بین المللی برای چهارمین سال متوالی عنوان فنی ترین داور را کسب کردم. البته داوران تکواندو ایران بسیار خوب و پرتعداد هستند و امیدوارم راه برای حضور موفق همه آنها در میادین بزرگ دنیا هموار شود.

فنی ترین داور مسابقات بین المللی جام فجر درباره حضور هادی ساعی به عنوان رئیس فدراسیون تکواندو گفت: البته نیروی جوانی مثل هادی ساعی می تواند مقتدرانه و با انرژی در راس فدراسیون عمل کند. در گذشته پایه های بسیار خوبی وجود داشته است اما با شناختی که از ساعی دارم قطعا همه مسئولان و داوران بهتر از قبل پیشرفت خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید