کوچ زاده برای چهارمین سال به عنوان مدیر رادیو انقلاب منصوب شد

ساعت: 11:18
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۲۷
کد خبر: 1923006

علی بخشی زاده معاون صدای سازمان صداوسیما رضا کوچ زاده تهمتن را به عنوان مدیر این شبکه رادیویی معرفی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی رادیو انقلاب، علی بخشی زاده قائم مقام سازمان صداوسیما طی حکمی رضا کوچ زاده تهمتن را به عنوان مدیر این شبکه رادیویی معرفی کرد.

تبیین آرمان ها، اصول، ارزش ها و تقویت گفتمان های این انقلاب در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از مهمترین رسالت های مدیر صداوسیما در دوره جدید تحول رسانه ملی در انقلاب است. رادیو

در بخشی از این فرمان، محوریت نظام فکری ائمه انقلاب اسلامی در تبیین اهداف و آرمان های انقلاب، ارائه گفتمان انقلاب اسلامی بر اساس بیانیه گام دوم به عنوان نقشه راه، از جمله ماموریت ها است. انقلاب با تکیه بر جایگاه ایران قدرتمند و مستقل و تبیین جایگاه آن در منطقه و نظام بین‌الملل، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف و مقابله با تحریف این دستاوردها، توجه به فرصت‌های ایجاد شده. از طریق فضای مجازی برای اعتلای بیشتر اهداف و آرمان های انقلاب، تحقیق و شناخت نفوذ فساد و تحریف صحنه داخلی و الزامات خنثی سازی تلاش می کنند تا نسل جوان انقلاب و دستاوردهای شکوهمند آن را به درستی بشناسند. توجه به راهبرد کلان جهاد تباین برای بازخوانی انقلاب اسلامی از منظر اثربخشی در گذشته و ارائه تصویری از هویت آینده و تبدیل دهه فجر به جشن و آیین ملی و بازگویی وقایع انقلاب اسلامی با ماموریت احیاء و امید بخشی به آینده یکی از نکات برجسته معاون صدا به عنوان کارگردان در رادیو انقلاب است. در جنگ رسانه ای امروز که دشمن به دنبال تغییر سیستم محاسباتی نسل های جوان است، به ناکارآمدی، بن بست و ناامیدی دامن می زند. رسانه های انقلاب اسلامی باید تبیین حقایق و جهاد تبیین را مد نظر داشته باشند. در این میان و در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، همچون سال های گذشته، «رادیو انقلاب» به عنوان رادیو فصلی و تخصصی این مأموریت را بر عهده دارد تا حقایق انقلاب اسلامی از زمان شکل گیری آن را تبیین کند. به مرحله دوم با رویکرد فعال و مثبت .فعال بودن

کوچ زاده تهمت تن در حال حاضر مدیر شبکه رادیویی تاک است که تجربه مدیریت رادیوهایی چون رادیو اربعین، رادیو انتخابات و رادیو مقاومت را در کارنامه خود دارد و امسال برای چهارمین سال این مسئولیت را بر عهده گرفت.

رادیو الگیناب از شنبه 10 بهمن تا 9 بهمن ماه بر روی موج اف ام 95.5 مگاهرتز و همچنین در اپلیکیشن ایرانصدا قابل دریافت است.

دیدگاهتان را بنویسید