کوچ زاده مدیر رادیو مقاومت شد


ساعت: 16:03
تاریخ انتشار: 1301/09/22
کد خبر: 1917677

با حکم قائم مقام سازمان صداوسیما، رضا کچ زاده تهمت تن به عنوان مدیر رادیو مقاومت منصوب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی صداوسیما، علی بخشی زاده معاون صدای سازمان صداوسیما طی حکمی رضا کوچ زاده تهمتن را برای سومین سال پیاپی به سمت رهبری رادیو مقاومت منصوب کرد.

رادیو مقاومت به مناسبت گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی (برای سومین سال) با هدف تبیین مفهوم مقاومت در گفتمان انقلاب اسلامی و شناخت و ارائه راه اندازی شد. مدرسه شهید حاج قاسم سلیمانی.

در بخشی از این راهکار، ماموریت ها شامل تبیین الگوی مفهومی مقاومت در اندیشه ائمه انقلاب، تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ اصیل ایثار و شهادت، تبیین و ارائه شاخص ها و مؤلفه های مکتبی از شهید سلیمانی با ارائه ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی و الگوبرداری از سیره وی. و… بر عهده مدیر رادیو مقاومت است که در تعامل سازنده با بنیاد شهید حاج قاسم، ماموریت خود را در این شبکه انجام دهد. مدرسه سلیمانی، ستاد رسانه ای مدرسه حاج قاسم سلیمانی در سازمان پخش و بهره برداری از ظرفیت سایر شبکه های رادیویی.

کوچ زاده تهمت هم اکنون مدیر شبکه رادیویی گفتگو است و سابقه مدیریت شبکه های رادیویی همچون رادیو اربعین، رادیو انتخابات و رادیو الژینال را در کارنامه خود دارد.

رادیو مقاومت را می توانید از 9 آذر تا 30 آذر بر روی موج اف ام 95.5 مگاهرتز و همچنین اپلیکیشن ایرانصدا دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید