کاظم تبار به عنوان دبیر چهارمین جشنواره سردار اسامانی منصوب شد


ساعت: 14:30
تاریخ انتشار: 1301/10/04
کد خبر: 1919808

مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس طی حکمی محمدکاظم تبار را به عنوان دبیر چهارمین جشنواره تئاتر سردار آسمانی منصوب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، محمد حبیبی مدیرعامل انجمن نمایش انقلاب و دفاع مقدس طی حکمی محمدکاظم تبار را به عنوان دبیر چهارمین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی منصوب کرد.

در متن این تعریف آمده است:

«بی شک دی ماه نه تنها برای هر ایرانی آزاده، بلکه برای همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان ماه ویژه ای است، ماهی که در آن سردار سرافراز سپاه اسلام و اسطوره بی بدیل ایرانیان به او پیوست. آرزوی ایستاده و بال گشوده تا بهشت ​​است، مرد بزرگی که در کنار سربلندی و سربلندی ایران زمین، قدم به قدم در راه فدای جانش در راهی که باورش بود کوتاه نیامد و مشتاق بود تا ثابت کند که اسطوره است. و اسطوره شدن در داستان ها و افسانه های قدیمی نیست که در عصر امروز و در دنیای مدرن ساخته شده است و چه زیبا و ماندگار در این روزگار که ملت ایران فرزند خود را در آغوش گرفت و او را در چهار گوشه محاصره کرد. این زمین و اکنون وظیفه و رسالت هنر و هنرمندان است که مفسر افسانه عصر خود باشند و به آیندگان نشان دهند و بیان کنند که سردار دلها کجا بودند و چه کردند و قطعاً این توضیح در چه زبان شیواتر و غنی تر از صحنه و هنرهایی که همواره موتور محرکه و پیشانی فرهنگ و هنر ایران زمین بوده اند.

بدین منظور جنابعالی را با عنایت به تجربیات و سوابق ارزنده و البته تعهد در عرصه هنرهای نمایشی به عنوان دبیر چهارمین جشنواره ملی سردار آسامانی منصوب نموده و امیدوارم در سایه مشارکت و مشارکت با همدلی هنرمندان توانمند و فرهیخته و مردم سرشناس تئاتر بومی شاهد اتفاقی باشکوه و مطلوب خواهید بود.انشاالله این دوره از جشنواره باشد.

سلامتی و توفیق روزافزون حضرت علی را در سایه عنایت حضرت بقیه الله الاعظم (عج) از خداوند متعال مسالت دارم.»

چهارمین جشنواره تئاتر سردار آسمانی در هفته مقاومت و سالروز شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی به همت انجمن تئاتر انقلاب و بنیاد فرهنگی دفاع مقدس فتح در استان های کرمان و تهران برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید