وی به عنوان دبیر بیستمین جشنواره کتاب و رسانه منصوب شد


ساعت: 14:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۶
کد خبر: 1890661

مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران در حکمی سیاوش سلوطیان از اعضای هیئت علمی دانشگاه صداوسیما را به عنوان دبیر بیستمین جشنواره کتاب و رسانه منصوب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی رمضانی (مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران) طی حکمی سیاوش سلوطیان را به عنوان دبیر بیستمین جشنواره کتاب و رسانه منصوب کرد.

در این تصمیم آمده است:



آقای دکتر سیاوش سلوطیان



نظر به تعهد، توانمندی و سوابق ارزشمند و مرتبط جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «دبیر بیستمین دوره جشنواره کتاب و رسانه» منصوب می شوید.

انتظار می رود با بهره مندی از کارشناسان و فعالان این حوزه، تجربه برگزاری دوره های قبلی و همچنین استفاده از ایده های نو، شاهد تحول و ارتقای کیفی این رویداد و منطقی سازی بیشتر آن در عرصه کتاب ها



توفیق روزافزون جنابعالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

سیاوش سلوطیان دانشیار دانشگاه صدا و سیما و از اساتید مدیریت رسانه در دانشگاه های مطرح کشور است. وی در رزومه خود دارای سوابق علمی و عملی متعددی در حوزه رسانه و ارتباطات از جمله مشاور رئیس دانشگاه صداوسیما و مدیر گروه مدیریت رسانه این دانشگاه، عضویت در هیئت مدیره انتشارات علمی و فرهنگی است. مشاور مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی، مدیر گروه علوم شناختی و رسانه ای موسسه. فارغ التحصیل رشته علوم شناختی، عضو هیئت داوران سومین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران و…

کتاب‌های رسانه و مدیریت بحران، منابع و پایگاه‌های سینمای ایران، کارآمدسازی سه پدیده رسانه‌ای، برنامه‌ریزی رسانه‌ای آینده، تاب‌آوری سازمانی خبرگزاری‌های ایران و مدیریت رسانه‌ای بلایای طبیعی محلی از جمله آثار وی در حوزه رسانه است. سالواتیان همچنین ده ها مقاله پژوهشی در حوزه رسانه در نشریات و کنگره های داخلی و خارجی ارائه کرده است.

لازم به ذکر است نوزدهمین دوره جشنواره کتاب و رسانه یکی از قدیمی ترین رویدادهای حوزه کتاب در کشور است که نقش مهمی در توسعه فعالیت رسانه ای در حوزه کتاب داشت. خانه کتاب و ادبیات ایران با استفاده از فرصت ناشی از تعویق یک ساله جشنواره و با در نظر گرفتن تحولات حوزه رسانه ای ایران و جهان، در آغاز دهه سوم برگزاری این رویداد ملی ، بازطراحی گسترده ای از رویکردها، ساختار، فرآیند و شاخص های اجرای آن انجام داد که جزئیات آن به زودی در اطلاعیه جشنواره اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید