توجه به عنوان سال نسخه نجات کشور است / لزوم توجه به ظرفیت افراد برای تبیین عنوان سال


ساعت: 10:35
تاریخ انتشار: 1401/01/30
کد خبر: 1823047

شهباز حسن پور گفت: توجه چرا که سال نسخه نجات دهنده کشور است و در این راستا باید از همه فرصت های کشور، عوامل و سه قوه استفاده شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شهباز حسن پور در گفتگو با راه آرمان; وی با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به نام تولید دانش بنیان، ایجاد اشتغال، گفت: نامگذاری سال جدید یکی از موضوعات اصلی کشور و در راستای منشور نظام است که به خوبی انجام شده است. توسط رهبر فرزانه انقلاب.»

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان تاکید کرد: توجه چرا که سال ناجی کشور است و در این راستا باید از همه فرصت های کشور، همه کارگزاران و قوای سه گانه استفاده شود.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای تحقق شعار سال باید اعتماد به بخش خصوصی و مردم جلب شود، گفت: در این راستا باید به بخش خصوصی و مردم اعتماد کرد. بلکه سرعت کار را کم کردند.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر از مجلس شورای اسلامی گفت: برای تبیین عنوان سال باید از همه توانمندی های مردمی استفاده کرد که یکی از ظرفیت های مردمی مجموعه بزرگی از اصناف مبتنی بر شرکت های دانش بنیان و صنعتی است. شرکت ها

وی با اشاره به مطالب فوق گفت: ارتباط دانشگاه با صنعت و ارتباط دانشگاه با همه اقشار جامعه به ویژه در حوزه تولید باید مورد توجه قرار گیرد.

حسن پور گفت: یکی از معضلات امروز کشور بحث تولید است; محصولی که می تواند صادرات محور باشد و همچنین باید قابل رقابت با کالاهای کشورهای دیگر باشد و در این رابطه از ظرفیت دانشمندان متخصص، تحصیل کرده و جوان استفاده شود.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید