لزوم استفاده از ظرفیت عمومی برای حل اختلاف / حفاظت از پرونده افراد به عنوان اسناد محرمانه

ساعت: 13:56
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1794135

صادقی گفت: از ائمه جمعه شیعه و سنی سارا می خواهیم با استفاده از ظرفیت مردم، معتمدین و ریش سفیدان در حل و فصل اختلافات حقوقی و خانوادگی قوه قضائیه را یاری کنند و در تلاش هستیم تا اختلافات در این دو حوزه را حل کنیم. مردم خودشان تصمیم می گیرند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس، غلامعلی صادقی رئیس قاضی خراسان رضوی صبح امروز در جلسه تودیع و معارفه رئیس قاضی و دادستان سرخس که در فرهنگسرای امام رضا(ع) این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: شاهد یک کشوری هستیم. ، سطح استان و شهرستان.

وی افزود: در بعد از انقلاب اسلامی کمتر از دورانی که امروز شاهد هستیم سه قوه هم افزایی و همدلی بی نظیری دارند و باید از این فرصت نهایت استفاده را ببریم.

صادقی گفت: مردم ما درک درستی از مشکلات دارند و قربانی نقشه ها و توطئه های دشمن نمی شوند و فریب کسانی را که به خاطر این درک دندان تیز بر علیه اسلام و مکتب ما می کنند، نمی شوند.

رئیس قاضی خراسان رضوی گفت: در قوه قضائیه به صورت روزانه به پرونده های مختلف رسیدگی می کنیم و از همه این حوادث که از نظر عرفی و شرعی به عنوان اسناد محرمانه ثبت می شود دفاع می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس مشاهداتی که در استان داریم، رئیس قاضی و دادستان شهرستان سرحس و سایر کارکنان این مجموعه عملکرد خوبی داشتند و به خوبی و به موقع مشکلات را تشخیص دادند.

صادقی بیان کرد: از ائمه جمعه شیعه و سنی شهرستان سراس می خواهیم از ظرفیت مردم، معتمدین و بزرگان برای حل و فصل اختلافات حقوقی و خانوادگی خود، همکاران خود در قوه قضائیه و دادسرا استفاده کنند و تلاش می کنیم مرخصی را حل کنیم. تفاوت در این دو حوزه به خود مردم است.

رئیس قاضی خراسان رضوی تاکید کرد: از دادستان جدید شهرستان سراس می خواهیم با کسانی که تامین مال و جان مردم و جامعه را هدف خود قرار داده اند مدارا نکند و برای احساس امنیت در بین مردم شدیدترین و مجازات را اجرا کند. مردم من شاهد خواهم بود.

در پایان این مراسم حجت الاسلام محمد نجف زاده رئیس سابق دادگستری شهرستان سرس و حیدر جهانی دادستان سابق شهرستان سرس به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان سرس منصوب شدند. همچنین علی حق شناس به عنوان دادستان جدید شهرستان سراس معرفی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید