توجه به الگوی دفاعی راه نجات کشور است/ گفتمان حسینی نیازمند تبیین برای جوانان است.


ساعت: 11:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۶
کد خبر: 1813610

عباس کاظمی با اشاره به ابعاد فردی اباعبدالله که یک انسان است، گفت: امروز در گام دوم انقلاب به الگوی صیانت به عنوان راهکاری برای نجات کشور از موانع و مشکلات موجود توجه کنید. . “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عباس کاظمی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ وی با تبریک عید سعید فطر و گرامیداشت روز پاسدار و جانباز گفت: همه ایام این ماه به اندازه عید مبعث است و نامگذاری او حکیمانه است.

وی افزود: سید الشهدا الگو و شاخصی برای عملکرد انسان های مؤمنی است که برای انجام تعهدات خود در عرصه دین تلاش می کنند و این زمان انسان را به سعادت معنوی می رساند.

مسئول بسیج دانش آموزی استان قزوین گفت: سید الشهدا با حرکت به سمت احیای دین و قرآن توانست او را از انحراف خاصی نجات دهد; امروز هم اگر مؤمنان به دنبال سعادت و توفیق معنوی هستند، طبیعی است که در این راه گام بردارند.


شخصیت اباعبدالله را برای نسل جوان توضیح دهید

کاظمی یادآور شد: امروز در گام دوم انقلاب توجه به الگوی دفاعی به عنوان راهکاری برای نجات کشور از موانع و مشکلات موجود است. اگر بتوانیم از نگاه شهدا در ابعاد مختلف زندگی و در حوزه های حاکمیتی و محیط زیستی استفاده کنیم، بدون شک بر مشکلات فائق آمده و مردم راه عزت و پیشرفت را طی خواهند کرد.

وی اذعان داشت: برای مقابله با هجمه های مختلف دشمن که اغلب منجر به نابودی انسان ها می شود، باید ابعاد و ویژگی های الگوی شهدا را نیز تبیین کرد.

این مسئول یادآور شد: در دوران بسیج دانش آموزی و فعالیت های آن تلاش شد تا بر گفتمان حسینی مسلط شود که منجر به برگزاری دوره های فرهنگی از جمله طرح ولایت و تربیت جوانان ظلم ستیز و خداباور شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید