اظهارات حسین کلانی درباره دربی

اظهارات حسین کلانی درباره دربی

حسین کالانی درباره دربی 86 و تقابل پرسپولیس و استقلال گفت: ابتدا باید بگویم که ما از مشکلات باشگاه و مشکلات موجود در تیم اطلاعی نداریم، نمی توانیم اطلاعات دقیقی در این زمینه بدهیم. . سطح اعضای تیم را از نظر ذهنی نمی دانیم و نمی دانیم. فقط مربی همه چیز را می داند اما به نظر من این مسابقه هم مثل همه مسابقات است و فقط سه امتیاز دارد.

وی ادامه داد: حساسیت بازی به دلیل تب مردم است. این بازی هم مثل همه دیدارها برای هر دو تیم حساس است اما پرسپولیس در دربی انگیزه بیشتری دارد و در ازای آن استقلالی ها می خواهند پیروز شوند و فاصله امتیازات را بیشتر کنند. به نظر من بازیکنان پرسپولیس بهترین بازیکنان این کشور هستند و اگر حاشیه ایجاد نکنند بهتر بازی خواهند کرد. فکر می کنم حرف های ما پیشکسوت ها گاهی به بازیکنان فشار می آورد.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: همین اتفاق در آن سوی بین استقلالی ها در حال رخ دادن است. آنچه اکنون مشخص است این است که این دو تیم ستون های فوتبال ایران هستند و تقابل آنها حساسیت را بیشتر می کند. زندگی من در پرسپولیس همیشه خاطره بوده است. در گذشته حساسیت کمتر و کمتر به حاشیه می رفت زیرا رسانه ها این گونه نبودند و تنها چند مجله فعال بودند.

وی ادامه داد: امروز همه مسائل در فضای مجازی مطرح می شود و حتی بسیاری از افراد به یکدیگر توهین می کنند. این انتقادات و توهین ها حواشی ایجاد می کند. به هر حال پرسپولیس در این دیدار به این سه امتیاز نیاز دارد و امیدوارم این دیدار از هر میدانی دور بماند.

دیدگاهتان را بنویسید