کورخوانی سپاهانی ها از پرسپولیس

کورخوانی سپاهانی ها از پرسپولیس

روز گذشته تیم سپاهان اصفهان در دیداری دوستانه مقابل زنیت روسیه با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسید و پس از پایان بازی چند بازیکن سپاهان اصفهان مصاحبه هایی انجام دادند که بوی ناشنوایی می داد.

نیما میرزازاد، دروازه بان ذخیره تیم سپاهان درباره رویارویی حساس با پرسپولیس در جام حذفی گفت: همه به اهمیت این دیدار واقف هستند و می دانند که بازی مهمی داریم. سپاهان مدعی هر دو جام است. ما با 100 درصد قدرت برای پیروزی در این بازی پیش می رویم.

عیسی مرادی، مهاجم جوان سپاهان اصفهان نیز درباره دیدار سرنوشت ساز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی بسیار سختی مقابل پرسپولیس داریم اما امیدوارم در ادامه روند خوب خود را ادامه دهیم. هفته های اخیر

مهاجم سپاهان درباره حضور پرشمار هواداران این تیم در ورزشگاه نقش جهان در دیدار مقابل زنیت گفت: از تماشاگران سپاهان تشکر می کنم. من در این فصل چنین فضایی را ندیده ام و قدردان آنها هستیم. امیدوارم در بازی با پرسپولیس از ما حمایت کنند تا پیروز شویم و به مرحله بعد برسیم.

همچنین محمد کریمی کاپیتان سپاهان اصفهان در خصوص حضور هواداران سپاهان گفت: از هواداران تشکر می کنیم که ما را حمایت کردند. انشاالله با حضور آنها در بازی پرسپولیس دلگرم شویم. باشگاه باید پیگیری کند و این محدودیت ها را حذف کند تا بتوانیم از 100 درصد ورزشگاه استفاده کنیم. همانطور که دیدید ورزشگاه پر بود و امیدوارم همه هواداران به دیدار پرسپولیس بیایند.

این صحبت ها سوژه شاگردان یحیی گل محمدی شد تا با انگیزه بیشتری برای ال کلاسیکو ایرانی آماده شوند.

دیدار پرسپولیس و سپاهان اصفهان در فوتبال ایران با دیدار رئال مادرید و بارسلونا در اسپانیا مقایسه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید