خرید 4 سپاهانی، پرسپولیس و واکنش سخت یحیی برای جذب مقانلو!

خرید 4 سپاهانی، پرسپولیس و واکنش سخت یحیی برای جذب مقانلو!

در پایان فصل قرارداد 8 بازیکن سپاهان به پایان می رسد و حالا خبر جدایی آنها منتشر می شود. این در حالی است که پرسپولیس با توجه به حضور پررنگ خود در نقل و انتقالات به دنبال جذب 4 بازیکن آزاد به سپاهان است.

قرمزها قصد دارند برای فصل آینده دانیال اسماعیلی فر را به خدمت بگیرند و با این شرایط مشخص نیست یحیی گل محمدی چه تصمیمی برای رضاییان خواهد گرفت. یکی از دلایلی که پرسپولیس با این بازیکن قرارداد کوتاه مدت امضا کرد، حواشی رضاییان بود اما او در این چند ماه برخورد انضباطی خاصی نداشت. اما گمانه زنی ها درباره ماندن یا جدایی راضی ها متفاوت است. برخی می گویند حتی با آمدن اسماعیلی فر رامین در پرسپولیس می ماند و برخی هم جدایی خود را اعلام می کنند.

اما اسماعیلی فر تنها بازیکن مورد نظر یحیی سپاهان نیست. اگر اتفاق عجیبی نیفتد، هواداران پرسپولیس می توانند به بازگشت سروش رفیعی امیدوار باشند. رفیعی چند ماه پیش در مصاحبه ای درباره دلایل عدم بازگشت به پرسپولیس صحبت کرد و گفت که سبک بازی اش به مذاق کادر فنی پرسپولیس خوش نیامده است اما حالا به نظر می رسد همه چیز فرق کرده است. سروش این بار در لیست پرسپولیس قرار دارد و قرار است این باشگاه پس از پایان لیگ برتر مذاکرات جدی با هافبک سپاهان داشته باشد. نکته جالب دیگر این است که پرسپولیسی ها هم درباره جذب یاسین سلمانی نظر دارند. اگرچه او می خواهد در اروپا باشد، اما مصدومیت و نیمکت نشینی اش در سپاهان، کار تیغ را برای رفتن به اروپا سخت کرد.

چهارمین بازیکن مورد نظر پرسپولیس سجاد شهبازاده است که البته او و سروش رفیعی بیشتر از سایر بازیکنان به باشگاه نزدیک هستند.

به این ترتیب به نظر می رسد پرسپولیس امسال جواب سختی به هایک شهریار مقانلو بدهد. بازیکنی که سپاهان پارسال با چاقوی تیز از دست قرمزها ربود تا یکی از مشکلات بزرگ تیم یحیی در فصل بیست و یکم در خط حمله این تیم را رقم بزند.

دیدگاهتان را بنویسید