جذب جدید سپاهان سپاهانی ها گزینه پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات است

جذب جدید سپاهان سپاهانی ها گزینه پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات است

سامان فلاح فصل گذشته یکی از چهره های شاخص بازار نقل و انتقالات بود و زمانی که گفته می شد احتمال حضور او در لیگ بیست و دوم در یکی از دو تیم پرطرفدار پایتخت یا سپاهان وجود دارد، فلاح تصمیم گرفت در تیم پیکان بماند و تمدید کرد. قراردادش.. این مدافع 22 ساله که به عنوان کاپیتان در تیم پیکان نیز فعالیت می کند، یکی از چهره های خاص تابستانی قبل از شروع لیگ بیست و دوم است و با اینکه با باشگاه پیکان قرارداد دارد. ، سپاهانی ها تمایل خاصی برای جذب او دارند.

خوزه مورایس اعلام کرده که در پست دفاع وسط به بازیکن دیگری به جز سامان فلاح نیاز ندارد و جذب فلاح می تواند مهری برای تقویت خط دفاعی سپاهان بزند. همین موضوع باعث شده تا مدیران سپاهان با ارسال نامه ای رسمی به باشگاه پیکان درخواست جذب سامان فلاح را ثبت کنند و گفته می شود با فلاح توافقات شخصی صورت گرفته و در صورت موافقت باشگاه پیکان، این مدافع یکی از تابستان ها خواهد بود. خریدهای سپاهان معرفی می شود.

در همین راستا پیگیری های بیشتر نشان می دهد مدیران باشگاه سپاهان منتظر پایان مسابقات قهرمانی زیر 23 سال غرب آسیا هستند و گفته می شود پس از پایان این رقابت ها احتمال رسمی شدن انتقال فلاح به تیم سپاهان وجود دارد. ! پیکانی ها برای آزاد شدن رضایتنامه فلاح مبلغی حدود 25 میلیارد تومان می خواهند و در این زمینه توافقات نهایی با مدیران باشگاه سپاهان در حال انجام است.

دیدگاهتان را بنویسید