احیای بمب نقل و انتقالات استقلال در سپاهان سپاهان!

احیای بمب نقل و انتقالات استقلال در سپاهان سپاهان!

سپاهان در فصل نقل و انتقالات با چند مهاجم مطرح قرارداد امضا کرد که یکی از آنها کاوه رضایی بود. رضایی پس از چندین فصل ناموفق و خانه نشینی در نیم فصل دوم لیگ بیست و دوم امیدوار است با پیوستن به سپاهان و بازی زیر نظر خوزه مورائیس به اوج بازگردد. او پس از شروع سخت فصل و پاس های پشت سر هم برای چند هفته شرایط بهتری پیدا کرد و در آخرین بازی سپاهان مقابل فولاد موفق شد گلزنی کند.

آمار شگفت انگیز 2 گل در 2 فصل!

کاوه رضایی در شرایط این فصل راهی سپاهان شد و در 2 فصل گذشته تنها 2 بار برای تیم های تراکتورسازی و اودهورلی لوون موفق به گلزنی شد که 2 گل به تیم تبریزی رسید که یکی از آنها وارد دروازه شد. سپاهان ستاره سابق استقلال در ابتدای فصل گذشته پس از عملکرد ضعیف در آخرین فصل حضور خود در بلژیک به استقلال رفت و حتی در تمرینات این تیم هم شرکت کرد اما ترکیب آبی ها باعث شد تا او به صورت قرضی در تراکتورسازی حضور داشته باشد.

رضایی به دلیل غیبت در تمرینات تراکتورسازی، هفته های ابتدایی را از دست داد اما با حضور پاکو خمس شرایط بهتری پیدا کرد و به ترکیب اصلی راه پیدا کرد. اما پس از عملکرد درخشان و گلزنی مقابل گل گهر سیرجان تصمیم گرفت برای بازگشت به استقلال قراردادش را با تراکتور به پایان برساند. فسخ قرارداد رضایی و تراکتور از سوی فدراسیون فوتبال غیرقانونی اعلام شد و استقلال با توجه به پر بودن فهرست تمایلی برای بازگرداندن رضایی نشان نداد تا این مهاجم نیم فصل دوم را تماشا کند. از خانه وارد شوید و وارد روزهای بد زندگی خود شوید.

ترافیک خط جلو سپاهان افزایش یافت

مهاجم سابق تیم ملی در ابتدای فصل با پیشنهاد سپاهان و خوزه مورائیس مواجه شد و تصمیم گرفت برای احیای فوتبالش بار دیگر راهی اصفهان شود. او در زمان بازی در ذوب آن خاطرات خوشی از حضور در اصفهان داشت و از همین تیم بود که نام خود را به عنوان یک ستاره در فوتبال ایران مطرح کرد. رضایی با توجه به حضور مهاجمان متعدد در ترکیب سپاهان به سختی در این تیم به میدان رفت و در هفته های ابتدایی فرصت کمی داشت. در شرایطی که به نظر می رسد دوران ناموفق او در سپاهان خیلی زود به پایان می رسد اما در هفته های اخیر شرایط برای این مهاجم تغییر کرده است.

مرایش در دیدار مقابل اتحاد که سپاهان به گل نیاز داشت به رضایی اعتماد کرد و با اینکه موفق به گلزنی نشد اما عملکرد خوبی داشت. بازی ای که باعث شد سرمربی پرتغالی در دیدار مقابل مس رفسنجان به رضایی اعتماد کند و او را برای اولین بار در ترکیب اصلی قرار دهد. کاوه در آن بازی یک پاس گل داد و سپس در بازی مقابل تیم سابقش فولاد گلزنی کرد تا نشان دهد پس از مدت ها غیبت به اوج بازگشته است. رضایی پس از 327 روز موفق شد در بازی با فولاد گلزنی کند و طلسم ناکامی های اخیر خود را شکست. حالا امیدوار است تا آخر فصل فرصت بازی پیدا کند و دوباره همان ستاره استقلال و ذوب آچان شود.