بمب استقلال در راه اصفهان؟ هیاهوی سپاهان در فصل نقل و انتقالات

بمب استقلال در راه اصفهان؟  هیاهوی سپاهان در فصل نقل و انتقالات

تیم فوتبال سپاهان تیمی با هویت و به اصطلاح لیدر و مالک است که همواره با دست مدیران خود یکی از خریداران مهم تابستانی در فصل نقل و انتقالات به شمار می رود.

سپاهان در اولین گام با اعلام نیاز به دروازه بان ملی پوش پوشش خود را افزایش داد. بازیکنی که شاید حداقل یکی از هواداران لیگ برتری به او نگاه کرده باشد، اما مدیران این باشگاه با گذاشتن پاکت پول روی میز، پورتیموننسه را از دایره خارج کردند و پیام موافقت اصفهان با انتقال دائم را برگرداندند. که این دروازه بان خوش تیپ از ادامه کار اخلاقی در گروه طلایی ها خوشحال است.

اما گام های بعدی سپاهان در بازار نقل و انتقالات چه خواهد بود؟ در حال حاضر سه نام در اطراف این باشگاه شنیده می شود:

کاوه رضایی ستاره سابق استقلال، رضا اسدی مهاجم فصل گذشته تراکتورسازی و مهدی حسینی ستاره مس رفسنجان.

ظاهرا مذاکراتی با هر سه این بازیکنان و نمایندگان آنها انجام شده و سپاهان در حال مذاکره است تا در روزهای آینده نظر آنها را برای عقد قرارداد جلب کند. البته با رضا شکاری هم مذاکره می کردند اما به دلیل تسویه حساب 300 هزار دلاری شکاری برای پرداخت به گل گهر کارشان به حالت تعلیق درآمد.

هر کدام از این چهار بازیکن، اگر فوتبالیست بعدی خرید بعدی در بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران باشد، سر و صدای خاص خود را خواهند داشت و امید خود را برای هواداران سپاهان ایجاد می کنند و این همیشه بخشی از الزامات طبیعی فصلی است که یک تیم مدعی در بازار می چرخد ​​و مهره های مورد نظر سرمربی را جذب می کند. در شرایطی که استقلال پرسپولیس همچنان درگیر بحث مدیریت و مالکیت و این جور چیزها است.

باید دید سپاهان چه زمانی فصل نقل و انتقالات خود را تکمیل می کند و چهره این تیم به خواسته هواداران یعنی کسب حداقل یک جام و موفقیت در رقابت های آسیایی پاسخ می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید