شهریار مقانلو به پرسپولیس برمی گردد؟

وضعیت پرسپولیس و مغانلو بعد از جدایی در سختی است. پرسپولیس مسیر حریفان را فراموش کرد و شهریار مغانلو گلزنی کرد. پرسپولیس سه هفته است که پیروز نشده و شهریار مغانلو پنج هفته است که گلی نزده است. حال آیا این سرنوشت مشترک باید این دو را متحد کند؟

در یکی دو روز اخیر شایعه عجیبی مبنی بر بازگشت شهریار مغانلو، مهاجم این فصل سپاهان به پرسپولیس منتشر شده است. مقانلو فصل گذشته در همین تیم پرسپولیس بازی می کرد و در ابتدای فصل جدید پس از توافق باشگاه سپاهان با سانتا کلارای پرتغالی، باشگاهی که مغانلو با آن قرارداد داشت و به صورت قرضی در پرسپولیس بازی می کرد، راهی اصفهان شد. .

جدایی شهریار مغانلو از پرسپولیس با بدشانسی یحیی گل محمدی سرمربی این تیم همراه بود چرا که می دانست سبک بازی شهریار برای پرسپولیس و تاکتیک های این تیم مفید است. اما سپاهانی ها به هر نحوی توانستند این بازیکن را از پرسپولیس بگیرند. شهریار در حالی که در آستانه ملی پوش شدن بود تصمیم گرفت از پرسپولیس جدا شود و پیراهن زرد سپاهان را بر تن کند.

بعد از جدایی شرایط برای این مهاجم پر سر و صدا نقل و انتقالات خوب پیش نمی رفت و یادش رفت اشاره کند. گفته می شود او از سپاهانی ها خواسته نیم فصل برود و به پرسپولیس برگردد! البته همانطور که گفته شد «در مورد آن صحبت شده» و معلوم نیست چقدر صحت دارد. با توجه به شرایط فعلا بعید است این اتفاق بیفتد. یکی از اهدافی که سپاهان برای خرید شهریار مغانلو اقدام کرد، تضعیف پرسپولیس بود، بنابراین دلیلی وجود ندارد که این باشگاه بخواهد حتی در نیم فصل حتی با سقوط شهریار مغانلو، به این بازیکن رقیب بدهد.

مورد دیگری هم وجود دارد که هواداران پرسپولیس پس از جدایی از پرسپولیس چندان دل خوشی از این بازیکن ندارند به خصوص پس از حذف شهریار مغانلو عکس های اینستاگرامش با پیراهن پرسپولیس. البته تجربه نشان می دهد که این دلخوری برای مقانلو و هر بازیکن دیگری مانند قبل برای مهدی ترابی قابل رفع است.

دیدگاهتان را بنویسید