سخت کوشی پرسپولیس برای جذب بازیکن مورد نظر یحیی

سخت کوشی پرسپولیس برای جذب بازیکن مورد نظر یحیی

صحبت های روز گذشته یحیی نشان داد که او پس از تمدید قرارداد با سیامک نعمتی با جذب هافبک جدید موافقت کرده و احتمالا سعید صادقی به تیم دیگری پیوسته است.

ضمن اینکه اگر پرسپولیس دو بازیکن دیگر در خط حمله خود به خدمت بگیرد، لیست بزرگسالانش پر می شود و جایی برای بازیکنانی که از دست داده اند باقی نمی ماند. به همین دلیل جدایی احسان پهلوان نامشخص است و افرادی مانند رامین رضایان، علیرضا ابراهیمی، محمد شریفی، رضا اسدی، سعید آقایی، عیسی القطر و علی شجاعی در لیست حضور نخواهند داشت و تنها در صورت حضور در لیست زیر 25 سال. در نهایت یک بازیکن از این گروه برای فصل جدید به تیم اضافه خواهد شد.

یحیی دو مهاجم دیگر می خواهد و اگر یکی از آنها خارجی باشد باید یکی از خارجی های پرسپولیس را از دست داد. در واقع یکی از صفاروف، تامیروف و هنانوف از دست خواهد رفت، زیرا تامیروف قطعاً می رود و صفروف در وضعیت نامطلوبی قرار دارد.

گفته می شود آخرین گزینه پرسپولیس برای خط حمله همان کاسیانو مهاجم برزیلی با سابقه بازی در لیگ پرتغال و البته شهریار مغانلو است. طی سه هفته اخیر اخبار و شایعات زیادی در مورد کاسیانو شنیده می شود و به نظر می رسد پرسپولیس گزینه خارجی دیگری جز او ندارد و هر چند عجیب به نظر می رسد، حرف جدیدی درباره جذب او گفته نشده است.

در عین حال به نظر می رسد نسخه داخلی خط حمله یحیی کسی نیست جز شهریار مقانلو. مهاجمی که فصل گذشته در سپاهان حضور داشت و با وجود شروع ضعیف در نهایت شرایط خوبی را برای خود ایجاد کرد. با توجه به شرایط بدنی مقانلو و کیفیت بالای بازی او در ضربه پایانی، یحیی می خواهد دوباره مقانلو را به خدمت بگیرد و باید دید باشگاه موفق خواهد شد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید