مشکلات پرسپولیس برای جذب بازیکن مورد نظر یحیی

مشکلات پرسپولیس برای جذب بازیکن مورد نظر یحیی

از 29 خرداد امسال خبر جذب کاسیانو مهاجم برزیلی تیم ویسلا پرتغال در رسانه های ایران مطرح شد. پیش از این باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بود که برای تقویت خط حمله خود به دنبال به خدمت گرفتن این مهاجم است اما تا امروز که حدود 40 روز از این خبر می گذرد نه تنها کاسیانو به پرسپولیس نپیوست، بلکه هر روز اخبار جدیدی از این بازیکن منتشر می شود. درخواست ها شنیده می شود..

با این حال، باشگاه پرسپولیس برای به خدمت گرفتن کاسیانو تلاش کرد و با بسیاری از شرایط او موافقت کرد، اما این باعث نشد کاسیانو پرسپولیسی شود. این بازیکن حتی خانه ای در زعفرانیه تهران می خواست تا مشخص شود عده ای از داخل کشور به دنبال کاسیانو هستند بنابراین حضور در پرسپولیس گران می شود. این در حالی است که باشگاه پرسپولیس نسبت به قرارداد فعلی کاسیانو با ویزلا پیشنهاد مالی خوبی به این بازیکن داده بود!

جالب است بدانید در آخرین دور مذاکرات باشگاه پرسپولیس و کاسیانو، 5 مدیر برنامه درگیر بودند که گره بزرگی در این انتقال ایجاد کرد. حتی گفته می شود برخی از مدیران برنامه و دلالان مرتبط با این بازیکن برای فراهم کردن زمینه حضور کاسیانو در تهران درخواست چند ده هزار دلاری کرده اند که البته باشگاه پرسپولیس برای پرداخت نشدن باج این درخواست عجیب را نپذیرفته است. برخی از این کارگزاران برای جذب بازیکن. !

مشکل پرسپولیس برای جذب بازیکن تحت تعقیب یحیی/دلالان از مهاجم برزیلی دلار می خواهد!

با تمام این اوصاف درست در روزهایی که مسئولان باشگاه پرسپولیس منتظر امضای قرارداد این بازیکن برزیلی هستند، خبر مصدومیت کاسیانو منتشر شد و به نظر می رسد این موضوع پایان قرارداد این بازیکن برزیلی باشد! شایعات حاکی از آن است که کاسیانو به دلیل این مصدومیت باید چند هفته تمرینات خود را از دست بدهد و در صورت صحت این خبر از نظر فنی جذب چنین بازیکنی صلاح نیست.

حال باید دید با این شرایط باشگاه پرسپولیس همچنان بر خرید کاسیانو اصرار دارد یا گزینه جدیدی را انتخاب می کند. گزینه هایی که به نظر می رسد برایشان جذاب باشد به دلیل مشکلات مالی چندان امکان پذیر نخواهند بود!

دیدگاهتان را بنویسید